anneliesdj schreef:Ja hoor anders slik je willekeurig van alles door elkaar![]()
Pijnstillers op zich zijn al schadelijk voor je, moet je ze ook nog gaan mixen. Als je zoveel last hebt kun je echt beter even de huisarts bellen, die kunnen je vaak al een receptje geven zonder dat je langs hoeft te komen.
Daarbij: die pijn heb je niet voor niets, hoofdpijn is niet gebruikelijk bij griep dus als het zo extreem is en zo lang aanhoud lijkt het me zowieso geen overbodige luxe eens even te informeren bij je huisarts.
Sorry maar ik vind het echt bizar hoe makkelijk iedereen hier maar gewoon een mixje van middeltjes aanraad onder het mom van 'dat slik ik ook altijd'. Jullie kennen TS helemaal niet, weet niet watvoor medicijnen ze gebruikt of watvoor aandoeningen ze heeft en ik geloof ook niet dat jullie allemaal medicijnen studeren?
Is het tegenwoordig zo normaal om jezelf maar vol te stoppen met allerlei pillen en zooi als je ergens wat voelt?
enerzijds heb je gelijk...
Anderzijds is het algemeen bekend dat je geen 2 verschillende NSAIDS naast elkaar mag slikken, en je wel een NSAID met paracetamol mag slikken. De TS vraagt wat elkaar versterkt, en mss is het niet eens verstandig voor haar om 2 verschillende pijnstillers te gaan slikken. Maar dat was haar vraag niet.
En dan kun je toch beter zeggen dat ze paracetamol met één van beide pijnstillers kan gaan slikken, dan dat ze dalijk maar op eigen houtje naproxen en ibuprofen gaat slikken wat echt killing is.... (En er zijn genoeg mensen die het doen