Ik dacht laatst van goh, moet gewoon mijn ritme verschuiven, maar ik ging dus vroeger op bed.. hele nacht wakker gelegen..
Ik ga nu geloof ik wel op bed..
Is alweer 12 uur geweest.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:aXbo: Sleep Phase Alarm Clock
De aXbo is afkomstig van Axon Labs, een bedrijf opgericht door studenten van de Brown Universiteit in 2003. De wekker is de eerste in zijn soort. Hij houd namelijk de verschillende slaapfases bij en probeert de gebruiker, in de beste slaapfase daarvoor, te wekken. De wekker doet dit in de laatste lichte slaapfase. Enige nadeel van de aXbo is de prijs: €199,-.
De aXbo wekker is alleen te bestellen op: http://www.axbo.com.
Citaat:De aXbo Schlafphasenwecker, zoals het bedrijf hem noemt, is een wekker die je wakker maakt op het meest gunstige moment. In je slaap doorloop je verschillende fases. In sommige van die fases slaap je diep, in andere juist heel oppervlakkig. De oppervlakkige fases zijn de momenten waarin je wakker wordt gemaakt, zodat je fris en fruitig de dag kunt beginnen.
aXbo, the world's first sleep phase alarm clock, is designed to wake you individually at your optimal wake up time during a light sleep phase. aXbo offers the perfect start to your day:
* You wake up naturally, feeling wonderfully relaxed and calm.
* You are already fit, balanced and in the right mood for
an active day, full of energy.

laatst stond er smorgens een kat bovenop m'n blaas met een puntige poot. Na 5 minuten stond ik toch echt naast m'n bed

Nant schreef:Ja dat is idd het risico! Ik heb hem gekregen en gebruik hem nog niet zo lang, dus ik kan je niet vertellen wat het effect op lange termijn is. Hij houd wel bij wanneer je in je lichte slaap bent en maakt je dan wakker, dus je komt nooit van 'ver' zeg maar. Dan word je namelijk zo rot wakker!

loveidefix schreef:Ik heb ook gehad dat ik om half 9 op school moest zijn (7 uur eruit) en dan ik dan om half 11 wakker werd en dacht, hee wat is het licht, om mijn wekker keek en tjaa.. toen was het stressIk ook kwaad op mijn wekker maar ik heb hem dus ook in mijn slaap uitgedrukt,,, heel handig
Nu zet ik hem gewoon zo hard dat ik me dood schrik als ik wakker word
dan ben je echt wel wakker
Dat is wel een goede ja!

slokkie schreef:Nant schreef:Ja dat is idd het risico! Ik heb hem gekregen en gebruik hem nog niet zo lang, dus ik kan je niet vertellen wat het effect op lange termijn is. Hij houd wel bij wanneer je in je lichte slaap bent en maakt je dan wakker, dus je komt nooit van 'ver' zeg maar. Dan word je namelijk zo rot wakker!
Hou ons op de hoogte.
Zonder onoverkomelijke neveneffecten is mijn interesse gewekt.
ben benieuwd of het het geld waard is. 

Ik kan ook echt níét uit m'n nest komen... Ik heb nu mijn wekker (met zo'n hele harde irritante "TUUTTUUTTUUTTUUT") aan de andere kant van mijn kamer op een hoge plank gezet maar dan ren ik vloekend mijn bed uit om hem uit te zetten, en duik dan letterlijk weer terug...
Wake up light wordt ik ook niet wakker van... Ik die nu iedere 10 minuten een wekker zetten, zodat ik niet in een hele diepe slaap kan vallen maar ook al ben ik wakker, ik kan gewoon mijn nest niet uit.. Lastig he! Anne_GTI schreef:Knoffer schreef:
Ik vind een belletjes trouwens wel serieus goed werken. Mits ik wakker word van m'n ringtoon. Een gesprek helpt wel wakker worden.
Werkt bij mij ook niet, ik kan in mijn slaap gesprekken voeren...
gelukkig heb ik dat niet. Ik krijg ook telefoontjes van m'n werk op m'n mobiel, zou toch best gênant zijn

delerium schreef:Oh geloof me, daar wennen ze aan en op een zeker moment is de lol er vanaf