gekneusde rug, of?..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GQMMS

Re: gekneusde rug, of?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 08:12

Ook ik heb vorig jaar een gekneusde rug gehad! Ik kwam niet eens zelf uit bed!, wat ik wel na een tijd heb gedaan, is mij 'los laten masseren' door een fysiotherapeut, aangezien je spieren een enorme klap hebben gehad, en dus 'in de kreukels' liggen.

Soms heb ik er nog wel last van, maar goed, het deed nog lang niet z'n pijn dat 10 gebroken ribben :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 08:15

Naaltje schreef:
zo erg als jullie het beschrijven is het bij mij niet hoor :o Ik kan gewoon lopen (heb ook alweer op het paard gezeten :o ) maar het is bij mij vooral dat alles wat ik langer wil doen niet gaat. dus wandelen (gewoon zelf he, niet op 't paard) dat kan al niet, en in de rij bij de supermarkt niet.. en het vreemdste, 'savonds wordt het pas echt erg.. Hoewel het nu ook meer pijn doet dan gisterochtend :=

een soortgelijke klachten heb ik met mijn nek ook.
Fisio stuurt er nu ook op aan om fotos te laten maken bij mij en raakt ook niks meer aan tot die uitslag bekend is.
Dus.......het is misschien maar goed dat je er op aangedrongen hebt

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:25

Groot gelijk dat je foto's hebt laten maken. Je hebt maar 1 rug. En inderdaad verder op geleide van de pijn rustig doorBewegen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 15:11

nou er is niets gebroken/gescheurd wat ze op de fotos konden zien

wel was er een bocht in mijn rug te zien
en ik heb vrij ernstige slijtage in mijn onderrug zei ze.. halloo.. ben 21 >;)

wat ik nou verder moest.. daar kreeg ik geen antwoord op.. De osteopaat is gebeld :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:55

Nou, mooi dat het zo mee gevallen is.
Nu weet je tenminste zeker dat ze er verder niet snel iets verder aan kapot kunnen maken.
Slijtagen daar doe je niks aan....dat zit er gewoon.....hoeft niet altijd wat te betekenen....
Net als bij het paard......de ene loopt kreupel op een 2tje en de ander loopt rad op een 4tje

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 19:00

maar ik loop goed kreupel nu :') :)) dus daar ben ik niet heel erg blij mee :))

als mijn paard zo zou lopen zoals ik nu, en de diagnose zou slijtage zijn dan zou ik 'm naar nijkerk brengen.. :+
Als het zoals de huisarts zei is ''doe je niks aan, wordt wel erger want het is slijtage''

heb maandag een afspraak met de osteopaat staan :) heel fijn dat dat zo snel kan :)