Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jilletje schreef:hmm, ik vind het wel echt heel lastig hoor, heb eigenlijk totaaaaal geen verstand van verzekeringen.
maar juist daar om ben ik bang dat ik iets afsluit wat niet in mijn levensstijl past
Jilletje schreef:nee ken eigenlijk niemand in de financiele wereld.
ik vind tandarts erg belangrijk, dit om zat ik van zowel vaders al moeders kant gezegend ben met slechte gebitten.
Yel schreef:Goedkope verzekering betekend vaak minder vergoedingen, en van Anderzorg is idd bekend dat zij vaak bepalen waar de zorg vandaan moet komen.
FBTO heeft idd de mogelijkheid om modules te verzekeren, zodat mensen die graag alternatieve geneeswijze of bijv fysio vergoed willen krijgen voor een klein bedrag per maand extra voor die zorg verzekerd zijn.
Kieffer heeft ook veel verschillende mogelijkheden en is met de basisverzekering, zeker voor de dertigers hier, aan de goedkope kant voor wat er vergoed wordt.
NatasjavE schreef:Yel schreef:Goedkope verzekering betekend vaak minder vergoedingen, en van Anderzorg is idd bekend dat zij vaak bepalen waar de zorg vandaan moet komen.
FBTO heeft idd de mogelijkheid om modules te verzekeren, zodat mensen die graag alternatieve geneeswijze of bijv fysio vergoed willen krijgen voor een klein bedrag per maand extra voor die zorg verzekerd zijn.
Kieffer heeft ook veel verschillende mogelijkheden en is met de basisverzekering, zeker voor de dertigers hier, aan de goedkope kant voor wat er vergoed wordt.
Daar is Menzis ook om bekend. Menzis is meestal de eerste die dit soort praktijken het eerst doorvoeren en doktoren raden doorgaan menzis als zorgverzekeraar af.