Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Hoe ouder hoe gekker!
Als puber vond ik het ook errug ieeeeeuw! Maar stiekem pulkt toch iedereen? (ja ik heb het ook wel eens opgegeten uit nood, kon het moeilijk aan mijn kleren vegen bij gebrek aan zakdoek)
Annemijn schreef:vuurneon schreef:Hoe ouder hoe gekker!
Als puber vond ik het ook errug ieeeeeuw! Maar stiekem pulkt toch iedereen? (ja ik heb het ook wel eens opgegeten uit nood, kon het moeilijk aan mijn kleren vegen bij gebrek aan zakdoek)
Er is al een bokker die het aan haar kleren/stoelpoot/kat/laptop afveegt hoor! Zo gek is dat dus niet haha!
Annemijn schreef:Beetje zoetig. 'T is echt niet zo vies als dat het lijkt. Ik durf het alleen niet meer te doen, vanwege het taboe. Maar als ik de resultaten zo bekijk hoef ik me nergens voor te schamen als het weer een enkele keer voor zou komen.

vuurneon schreef:Hoe ouder hoe gekker!
)
. Ik berg mijn snotjes netjes op in een vochtige billendoekje. (werken overigens erg goed om ze mee van je handen te krijgen
)
Morgen maar weer even stofzuigen
(had ik nog niet gedaan vandaag).