"Mooie" (donker)bruine oogschaduw?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:37

Bij een aantal V&D vestigingen hebben ze make up van Inglot, ik heb er ook een setje van (duo oogschaduw die je zelf kunt samenstellen). Ik vind dit hele fijne oogschaduw, geen enorme prijzen die eraan hangen (6 euro per kleurtje geloof ik). Die oogschaduwen hebben veel pigment waardoor je heel goed een mooie kleur krijgt op je ogen en, ook niet onbelangrijk; het blijft lang zitten! Ook zonder primer/foundation eronder.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 22:09

Ilsemarie schreef:
Heb je die bourjois al eens nat op gedaan? De donkerste die ik dan heb is nat echt heel donker! Ik vind persoonlijk boirjois ook heel fijn! Ik doe meestal de kleuren droog en de donkerste kleur dan nat erop.

Gewoon wat mengen met water :o?

Wat voor kleur donkerbruin.. heel donker en niet te rood. De donkerste tint hieronder vind ik bijv. nog te licht, dit is die Bourjois Smokey Eyes:
http://www.drogisterij.net/Verzorging-M ... u/P/394041

Dit is de donkerste versie van Smokey Eyes Bourjois. Mijn ogen komen helemaal niet mooi uit met deze kleuren bruin -O-

Astaloca

Re: "Mooie" (donker)bruine oogschaduw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:31

Kun je dan niet proberen bruin met zwart doen? Zwart eerst, dan pas bruin?

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 00:17

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 00:42

John van G bij de etos te krijgen onder andere heeft ook mooie donkerbruine in het assortiment

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:16

Laat je eens adviseren bij de MAC! Ze maken je dan ook op en zo zie je dus direct of je de kleur(en) mooi vindt of niet.

En anders kan je ook met zwart oogpotlood een basis zetten en daaroverheen met de donkerbruine oogschaduw, dan wordt het ook intenser.