Ja dan ben ik er gelukkig wel van af. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja dan ben ik er gelukkig wel van af.
Dreamerr schreef:Nagano schreef:dat probleem had ik ook een te kleine mond door mijn verstandskiezen ging mijn hele gebit naar zijn grootje
omdat ik heel bang ben voor de tandarts heb ik het geluk gehad dat ze alle 4 onder gehele narcose zijn verwijderd was hier dus heel blij mee dus kan je ook helaas niet laten weten hoe het was veel succes
Ja daar wil ik het dus ook even over hebben want ik viel tijdje geleden bij de mondhygieniste al flauw.
Maar dat kan je dus aanvragen? Dat heb ik echt veel liever..

Beterschap alvast
Gelukkig werd ik enorm gerustgesteld door de verpleegkundige en chirurg.
) . Echter heeft het gewoon een uurtje of 12 (!!!) geduurd voordat de verdoving was uitgewerkt, vond dat vooral verschrikkelijk. Wat een hel, alsof m'n hele kop in de fik stond (toen de verdoving dus begon uit te werken) . Verdoving gaf mij een raar, branderig en tintelt gevoel in mijn gezicht. Mijn napijn van de kies heeft 3 week geduurd waarvan ik twee week ibuprofen 600 mg heb geslikt, keurig om de 8 uur
(wat overigens helemaal niet gezond is, ibuprofen). Na 8 uur was de pijn ook echt ondragelijk, kon het wel uitjanken en schreeuwen van de pijn. Praten lukte ook niet voor twee week, m'n kaak was enorm stijf (zal ook komen door de wond en hechting). Toen toch maar weer het ziekenhuis gebeld en volgens hun was m'n kaak licht gekneusd.
Was bij de kaakchirurg trouwens. Niets gevoeld, maar die verdoving vond ik wel ellendig. Toen de verdoving uitgewerkt was heb ik nog wel een uurtje of 4 echt zeurende pijn gehad, maar met pijnstillers kwam ik idd een heel end. Ben wakker geworden met een hamsterwanng, das wat minder.
Ik heb vanochtend met moeite een paar boterhammen zonder korst weggewerkt en zit nu aan de tomatensoep. Vanavond aardappelpuree en anders weer pasta met kaas en pesto. 
)