Het is wel even heel wat anders .. of je begint gewoon iets langer en als dat bevalt ga je over op dat kapsel? Het groeit vanzelf wel weer aan! En wat ik altijd ondervind, als ik een kapsel vind tegenvallen dat iedereen het juist zo leuk vindt. Sowieso is het vaak wennen, als ik dan van de kapper kom zit het helemaal leuk en als het dan keer gewassen is en het wil niet kan ik altijd wel janken. Als ik het echt verander is het meestal na een week of 2 dat ik er tevreden mee ben..
Destino schreef:[***], wel op 1 lengte, of lagen erin? En een heel stuk, bedoel je dan schouderlengte, of bijvoorbeeld bhbandje?
Ligt eraan hoe fijn je haar is.... je moet na lagen erin natuurlijk wel nog wat over houden! En ik zou bh bandje doen dan .. korter zou altijd nog kunnen! Dan heb je het toch al een stuk korter en dus al heel anders
Benieuwd wat je kapper ervan gaat zeggen! Lastig zo'n kruin, ik heb rechts vrij ver naar voor 2 kale plekjes door de infusen toen ik in de couveuse lag .. ook niet praktisch! Dan lijkt een kapsel me leuk en dan gaat het niet, omdat je dan die 2 plekjes ziet 
Mijn henna heeft volgens mij goed gepakt .. straks even bij goed licht bekijken, had daar voordat ik weg moest geen tijd voor. Maar m'n ouders keken me niet vreemd aan, dus het zal wel goed gepakt hebben! Nu stink ik lekker een paar dagen naar henna