In het bakje of in de trommel, maakt niet uit. Vlekkenmiddel smeer ik op de vlek (eerst natmaken) en laat ik inweken.Eerlijk is eerlijk, sommige dingen die jij noemt zijn omstandigheden waarbij ik een ander wasmiddel zou gebruiken
Frituurlucht is nog nooit een probleem geweest hier, maar modder wel, en zweetlucht soms ook. Alhoewel ik bloedvlekken en chocola er dan weer prima uit kreeg... En ook gewoon wasmiddel niet altijd raad weet met hardnekkige zweetlucht. Het is wat testen, en anders voor bepaalde was een ander wasmiddel gebruiken. Modder(paarden)kleding laat ik vaak eerst weken, ook als ik het met gewoon wasmiddel was 
Die kristaldeo's heb ik wel van gehoord maar eigenlijk vooral mensen die er niet echt tevreden over waren.

Maar goed... nogmaals... wat voor de een niet werkt, werkt voor de ander wel. Zelfde geldt voor mij bij Dr. Hauschka, ken mensen die niets anders willen, maar helaas...
En bij mij komt het van eczeem, allergie etc. Niet alleen op de hoofdhuid, maar van kruin tot kleine teen.