Eerlijk is eerlijk, sommige dingen die jij noemt zijn omstandigheden waarbij ik een ander wasmiddel zou gebruiken

Die kristaldeo's heb ik wel van gehoord maar eigenlijk vooral mensen die er niet echt tevreden over waren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hetbommeke schreef:Ik gebruik sinds een jaar Aleppo Olijfoliezeep voor mijn haar en huid. Heb eczeem en kan niet tegen shampoo's of allerlei zeepjes etc. Dan krijg ik alleen nog meer jeuk.
Heb het laatst ook aangeraden aan een vader van een collega, man is helemaal blij met me hoorde ik vorige week. Ook hij had veel last van roos en jeukerige hoofdhuid door de shampoo
juniper schreef:hetbommeke schreef:Ik gebruik sinds een jaar Aleppo Olijfoliezeep voor mijn haar en huid. Heb eczeem en kan niet tegen shampoo's of allerlei zeepjes etc. Dan krijg ik alleen nog meer jeuk.
Heb het laatst ook aangeraden aan een vader van een collega, man is helemaal blij met me hoorde ik vorige week. Ook hij had veel last van roos en jeukerige hoofdhuid door de shampoo
Dat klinkt eigenlijk wel goed, ik heb ook vaak last van jeuk en haaruitval, en roos door het krabben. Raadt je mij die zeep aan?
marleen_usar schreef:Gootsteen koffie aanslag e.d weg halen hoe doe je dat zonder bleek?
hetbommeke schreef:hetbommeke schreef:Ik gebruik sinds een jaar Aleppo Olijfoliezeep voor mijn haar en huid. Heb eczeem en kan niet tegen shampoo's of allerlei zeepjes etc. Dan krijg ik alleen nog meer jeuk.
Voor het geld hoef je het niet te laten, blok zeep kost 5 euro en ik doe met 1 blok een maand of 3 a 4. In het begin heb ik wel wat last van haaruitval gehad, waarschijnlijk omdat je van chemisch naar natuurlijk gaat oid. Maar inmiddels is dat opgehouden en heb ik er een mooie bos haar, dat ook gewoon lekker valt.
Ik heb het gekocht bij de natuurwinkel en voor meer info kun je ook even kijken op http://www.olijfoliezeep.nl
hetbommeke schreef:Voor het geld hoef je het niet te laten, blok zeep kost 5 euro en ik doe met 1 blok een maand of 3 a 4. In het begin heb ik wel wat last van haaruitval gehad, waarschijnlijk omdat je van chemisch naar natuurlijk gaat oid. Maar inmiddels is dat opgehouden en heb ik er een mooie bos haar, dat ook gewoon lekker valt.
Ik heb het gekocht bij de natuurwinkel en voor meer info kun je ook even kijken op http://www.olijfoliezeep.nl
juniper schreef:hetbommeke schreef:Voor het geld hoef je het niet te laten, blok zeep kost 5 euro en ik doe met 1 blok een maand of 3 a 4. In het begin heb ik wel wat last van haaruitval gehad, waarschijnlijk omdat je van chemisch naar natuurlijk gaat oid. Maar inmiddels is dat opgehouden en heb ik er een mooie bos haar, dat ook gewoon lekker valt.
Maar droogt je haar niet uit door de zeep? Ik ben bang dat ik juist week jeuk krijg door het uitdrogen. Mijn haar droogt van zichzelf ook nogal snel uit, dus zo gaat het maar door.
Ik zit er nu aan te denken Tara shampoo te kopen bij de Tuinen, min haar 1 keer goed schoon te maken en het dan een paar weken alleen met water te wassen zodat mijn hoofdhuid herstelt. Ieuw, ja ik weet het, maar het lijkt me momenteel de enigste oplossing. Misschien soms spoelen met appelazijn. Als het dan straks genezen en weer in balans is, mijn hoofdhuid, dan ga ik met een rommel-vrij shampoo wassen.
Taartje schreef:Welke Tara shampoo is dat? je hebt namelijk een gele ayurvedische en een ander met ik dacht een vrouw op de voorkant.
Jouw idee klinkt wel goed, t zal best even doorzetten zijn maar ik denk wel dat het super zal werken!
juniper schreef:Taartje schreef:Welke Tara shampoo is dat? je hebt namelijk een gele ayurvedische en een ander met ik dacht een vrouw op de voorkant.
Jouw idee klinkt wel goed, t zal best even doorzetten zijn maar ik denk wel dat het super zal werken!
Geen idee, maar ik kwam het tegen op een andere website, waarin iemand zegt dat het bij haar niet jeukte en goed was voor droog haar;
http://forum.fok.nl/topic/1174133/3/25
Bladzijde 2, bovenaan.
hetbommeke schreef:Juniper, mijn haar droogt er niet van uit. Het voelt zacht, niet futloos, glanst.... lijkt wel reclame
Taartje, ik spoel het goed uit met water en verder niets en geen last van zeepresten tot op heden. Verder werkt het nog steeds, maar goed, dat kan misschien nog veranderen. Weet wel dat er verschillende soorten zijn, met 15% laurier of met 32% laurier.
Ben er zelf erg happy mee tot op heden, maar niet iedereen is hetzelfde (gelukkig maar)
hetbommeke schreef:Juniper, mijn haar droogt er niet van uit. Het voelt zacht, niet futloos, glanst.... lijkt wel reclame
Taartje, ik spoel het goed uit met water en verder niets en geen last van zeepresten tot op heden. Verder werkt het nog steeds, maar goed, dat kan misschien nog veranderen. Weet wel dat er verschillende soorten zijn, met 15% laurier of met 32% laurier.
Ben er zelf erg happy mee tot op heden, maar niet iedereen is hetzelfde (gelukkig maar)