Trillingen in spieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kim18a

Re: Trillingen in spieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:26

'jaaa, ik heb dat ook! :j
Ook als ik even me been optrek in het zadel als ik aan het rijden ben om bijv. aan te singelen of me beugel goed te doen, me been lijd dat even ze eigen leven en kan het niet stoppen :')

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:54

Ik had het in mn slaap, sliep ik half, weetjewel als jebijna slaapt, springt mn been ineenkeer omhoog ofzo:')

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 11:36

Nou het is een tijd verder maar kleine opdate. Ben via de longarts weer naar mijn huisarts gestuurd en die heeft nog wat bloedtesten gedaan,hier kwam niks uit dus ben door gestuurd naar de neuroloog. Daar kom ik net vandaan,heeft wat testen gedaan maar kon zo nog niet zeggen waar het van komt,dus nu over twee weken spieronderzoek en net nog een keer bloedgeprikt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 14:12

Vervelend Chatelaine... ik heb ook zoiets. Ga ook maar eens een doorverwijzing naar een neuroloog regelen... Een aantal jaar terug zat ik op de bank en ging mijn hand uit het niks open en dicht. Ik zag het gebeuren, maar ik kon er niks tegen doen. Vuist die balde, hand vouwde weer uit, vuist, uitvouwen... Heel bizar (en eng!!!!).

Sindsdien is dat niet nog een keer gebeurd, maar ik hem wel regelmatig trillende vingers (vooral de pink van mijn linkerhand) en handen.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 14:45

Ik vind het zoiezo erg vervelend hoor wanneer telkens wat beweegt. Had gelukkig een hele toffe neuroloog! Al vind ik het komende onderzoek wel spannend,misschien komt er niks uit maar weet ik dat iig !

succes!