Wanneer beginnen met smeren tegen litteken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 22:25

passieAppel schreef:
Wat ik mij dan altijd afvraag is of het écht nut heeft.. :)

Dat vraag ik me zeker ook af.
Nu ziet het er wel heel droog uit, dus een beetje creme zal zeker fijn zijn. Maar ik vraag me ook wel af hoeveel het uitmaakt welke creme. Nu maak ik eerst die La Roche op en dan ga ik daarna door met Nivea denk ik.

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:31

passieAppel schreef:

euhm nou denk dat t goed in masseren zodat je geen extra bindwefsel krijgt meer efect heeft dan alleen de creme smeren......

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:30

passieAppel schreef:

Ik weet uit eigen ervaring dat het echt verschil maakt!! Zo en zo genezen wonden bij mij slechter door m'n diabetes. Uiteraard is het ook wel het dagelijks masseren van de zalf dat ook meehelpt aan een betere doorbloeding!
Ik heb een wond gehad waarbij ik steeds maar vergat te smeren :P Daar is een zeg maar dikkere rand van de wond overgebleven en de plek zelf is 'stugger'! Andere wonden heb ik het wel bij gebruikt en die zien er echt zoveel beter uit!! Ik ben járen terug bij een plastisch chirurg geweest (door een foutje van een andere chirurg met een kleine ingreep :( ) In de wachtkamer hoorde ik meerdere vrouwen over de calendula die die arts had geadviseerd :D Ik gebruikte het al járen, maar als zelfs een arts het adviseerde, zou het toch wel goed zijn!? :D
M'n vader had een groot litteken in zijn hand. Heeft een tijdje calendula gebruikt en het is echt zo mooi geworden!!

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:36

bio- oil raad ik je aan! *D