Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lotte1990 schreef:Ik zou even uitzoeken (rechtsbijstand?) of je hier niet meer werk van kunt maken, in de zin van een schadevergoeding of iets dergelijks.
Dit is écht een héle grove fout.. En de manier waarop ze het op hebben gelost is nog schandaliger.
secricible schreef:nou, hier zou ik zeker werk van maken.
Tuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor wat je een kind geeft, maar volgens mij heb je echt ruim voldaan aan die verantwoordelijkheid. Je hebt het tot 2x toe aangegeven bij de apotheek en als zij je tot twee keer toe geruststellen mag je er vanuit gaan dat het goed is. Tenslotte hebben ze daar al die jaren voor geleerd.
Heel veel sterkte hoor, houd je ons op de hoogte van je meissie?
Wat ik begrijp heeft TS ze helemaal niet in een ander potje gedaan, maar ze in de medicijnen in dagstrips gedaan: dat zijn volgens mij van die doosjes waar je de medicijnen kan verdelen over de dagen van de week, zodat je alles bij elkaar hebt. http://prod03.sqills.com/livio-webshop/ ... edi7_1.jpg zoiets lijkt me?
rachel_j schreef:dat vrwijt ik mezelf ook., maar kreeg het potje mee zonder het bijbehorende doosje en etiketje, dus heb de fout niet eerder ontdekt, ik vertrouwde op de apotheek, hoe stom ook blijkt dan achteraf!
Gelukkig was ze zelf nog zo goed bij dat ze de potjes gecontroleerd heeft en meteen zag dat er iets niet klopte!
wat een nachtmerrie. 

studiemiep schreef:Lotte1990 schreef:Ik zou even uitzoeken (rechtsbijstand?) of je hier niet meer werk van kunt maken, in de zin van een schadevergoeding of iets dergelijks.
Dit is écht een héle grove fout.. En de manier waarop ze het op hebben gelost is nog schandaliger.
Klacht indienen is meer dan terecht..schadevergoeding..waarop gebaseerd dan?? lijken wel amerikaanse toestanden...
(het nadeel van dit geval is, is dat TS zelf de pilletjes in een ander potje oid? heeft gedaan..(althans dat heb ik begrepen)., dan zit je sowieso met de bewijslast)
ten 2 vind ik uiteraard dat de apotheek anders had moeten reageren en dat vind ik zeker wel een zeer kwalijke zaak, ik verwacht van een apotheek een serieuze benadering van deze zaak.
Trouwens omdat de apotheek verkeerde pillen heeft meegegeven..dat moet ook hun voorraad lijst niet meer kloppen omdat deze medicatie onder de opium wet valt moeten de apotheken een lijst bijhouden hoeveel ze van alles hebben en aan wie dat is meegegeven..er ontbreken dus een x aantal pillen van de 36 mg
secricible schreef:nou, hier zou ik zeker werk van maken.
Tuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor wat je een kind geeft, maar volgens mij heb je echt ruim voldaan aan die verantwoordelijkheid. Je hebt het tot 2x toe aangegeven bij de apotheek en als zij je tot twee keer toe geruststellen mag je er vanuit gaan dat het goed is. Tenslotte hebben ze daar al die jaren voor geleerd.
Heel veel sterkte hoor, houd je ons op de hoogte van je meissie?
Wat ik begrijp heeft TS ze helemaal niet in een ander potje gedaan, maar ze in de medicijnen in dagstrips gedaan: dat zijn volgens mij van die doosjes waar je de medicijnen kan verdelen over de dagen van de week, zodat je alles bij elkaar hebt. http://prod03.sqills.com/livio-webshop/ ... edi7_1.jpg zoiets lijkt me?
MamaMiesje schreef:rachel_j schreef:dat vrwijt ik mezelf ook., maar kreeg het potje mee zonder het bijbehorende doosje en etiketje, dus heb de fout niet eerder ontdekt, ik vertrouwde op de apotheek, hoe stom ook blijkt dan achteraf!
Maar TS zegt hier dus dat ze een (blijkbaar?) kaal potje mee kreeg. Alleen pillen erin, geen etiket erop en geen gebruikswijzer erbij.
Dan heb je dus een potje met pillen en je moet er dan idd maar op vertrouwen dat het de goede zijn.