Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat ik haar i-pod pakte, de site zag, schrok en het daarna vroeg omdat ik geschrokken was..Zo is het gegaan, zo ga ik het vertellen 
Het valt me echter op dat ze haar I-pod heel veel afschermt als ik even bij haar kom zitten ofzo

Zag er enorm tegenop, maar had mezelf de deadline van dit weekend op gelegd en gisteravond voelde ik eigenlijk dat het een goed moment was, dus nu ben ik er gelukkig vanaf 
Ze reageerde eigenlijk heel rustig op alles, dus het gesprek viel gelukkig heel erg mee
Verder heb ik haar eten in de gaten gehouden en dat ziet er ook goed uit, dus misschien heb ik een beetje spoken gezien
persoonlijk zou ik ook info gaan opzoeken als ik erachter kwam dat een goede vriendin iets mankeert.

Ik heb het bij mijn moeder nagevraagd en die zei dat ze daar ook al wat over gehoord had, dus dan zal het wel zo zijn 
Ik heb ook in mijn vorige berichtje al gezet dat ik haar nog niet 100 procent geloof/vertrouw, omdat als er wel iets is, zij niet het type is om het te zeggen..Ze zou er eerder over liegen en door mijn ervaring met eetstoornissen weet ik ook dat liegen heel veel voorkomt bij eetproblemen 

Misschien had ik meer door moeten gaan op de zaken die jij nu noemt inderdaad..
Aleeneh schreef:Ik zou toch zeggen, hou het in de gaten... Het zou ook kunnen dat ze maar de halve waarheid vertelt. Het kan best dat ze zich hiermee al een poosje voorbereidde in het geval jullie ernaar zouden vragen. Als ze immers ook altijd zegt "oh maar overdag eet ik brood hoor" en oprecht overkomt kan het ook zijn dat ze misschien gewoon heel goed is in liegen. Ik zou er een oogje op houden; misschien zelfs in de gaten houden of er echt brood verdwijnt uit de zak/trommel.
Niet van plan om je nu heel argwanend te maken, maar dingen kunnen anders lijken dan ze zijn, en als er wel wat mankeert en je laat het nu gaan voel je je des te erger als je er later achter komt dat er wel wat aan de hand is, denk ik.
Succes!