StillAngel schreef:Omdat je alleen de angst hebt en vage klachten, zou ik juist denken aan hyperventilatie.
Ik snap idd wel dat jullie daar aan zouden denken maar ik heb nog nooit een hyperventilatie gehad op de 2 x na vanwege asma vroeger
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eva_Arno schreef:Ik heb dat ook opeens!
Werk in het ziekenhuis als leerling verpleegkundige. Vind het ook heel interessant om naar operaties etc te gaan, maar hoor van collega's dat ze bijv bij die operatie al eens flauwgevallen zijn omdat het stinkt/bloederig is etc. Sindsdien ben ik zo bang om flauw te vallen terwijl ik eigenlijk nog nooit flauw gevallen ben en t heel interessant vind.
Zoals bij een ruggenprik laatst, was nog niets gebeurd of ik voel dat mn benen ieder 50 kilo zwaarder worden, begin te zweten.. alleen omdat ik van een collega hoorde dat ze is flauwgevallen daarbij. Zo stom! ga bovenstaande tips eens proberen.
vosje456 schreef:StillAngel schreef:Omdat je alleen de angst hebt en vage klachten, zou ik juist denken aan hyperventilatie.
Ik snap idd wel dat jullie daar aan zouden denken maar ik heb nog nooit een hyperventilatie gehad op de 2 x na vanwege asma vroeger
vosje456 schreef:Joolien schreef:De stress maakt het alleen maar erger. Mocht je het idee hebben dat je flauw valt, ga dan door je knieen en stop je hoofd tussen je benen.
Dat is idd wel een slim idee als ik alleen thuis ben.. Alleen op school of op de fiets word het dan wel weer een ander verhaal..
Dan ben je het weer kwijt.
we kwamen daar omdat hij nieuw gips kreeg voor zijn gebroken voet, hij lag op die stoel en ik zat op een krukje ernaast, tien minuten later lag ik naast hem 
vosje456 schreef:@StillAngel:Neej, Ik kon toen amper ademen(waardoor ik heel snel kleine beetjes begon te ademen,zeg maar) ,hart klopte als een gek en dat duurde meestal 10 minuten tot dat ik opadem kwam..En dat had ik dan na een klein rondje joggen. Nee, aandacht trekken was het niet.
Okeej, Wist niet dat ze ook anders kunnen uiten...