Eigenhandig een wondje gemaakt me nagels, risico tetanus?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 12:04

Ik heb vaker van TS zulke berichten gelezen dat ik dacht van ??????????? niet normaal zeg en reageerde dus er ook niet op en nu weer deze onzinnige topic. TS, waarom blijf je hiermee doorgaan??? Wil je aandacht? Ik vind dit zo misselijkmakend.

Ga liever naar huisarts om jou na te laten kijken of je wel in orde bent en misschien wat psy(hysterisch) hulp?

Want volgens mij zit er echt iets niet goed bij TS.

Als ik had uitgemest en ik was niet eens ff mijn handen maar ga gelijk ff lekker wat drinken en koek eten met de stalgenoten, daar krijg ik er heus niks van. Maar als het jou zou overkomen ga je hier rondvragen: moet ik een wormenkuur??? of ff dettol gebruiken om me handen te ontsmetten?? wat zal ik doen? zal ik ermee naar de huisarts gaan voor een tetanusprikje hahahaha jeeee hou toch es op zeg.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 26-09-11 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 12:05

jammer is alleen dat op het moment dat mensen voorstellen om naar de HA (of psych) te gaan voor haar hypochondrie, ze vervolgens niet meer reageerd.

Ik hoop voor haar en haar dochter dat ze het opgegeven moment inziet dat ze toch hulp moet zoeken.

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 12:33

Het gaat écht wel ver hé. Van tetanus 2x , tot wormpjes in ontlasting, tot een shampoo flesje waar
dochtertje niet mag aan zitten, tot besmettingen op een cadeautje voor dochterlief wat uit Azië kwam ( [MW] Kun je aziatische ziekten meenemen op voorwerpen uit Azie? ) .
Tot een nuvaring die in aanraking komt met douchewater... tot herpes, en koorstlip door iemand een knuffel te geven...

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 12:53

Inderdaad een wonderlijke reeks berichten.... maar wanneer je om zoveel zaken zoveel 'onrealistische' zorgen hebt, zou ik daar echt hulp voor zoeken...
Dit moet doodvermoeiend voor je zijn en is verre van nodig en hopelijk met wat hulp enigszins op te lossen...

Sterkte ts...

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 13:00

Heeft ts misschien smetvrees?

Anoniem27

Re: Eigenhandig een wondje gemaakt me nagels, risico tetanus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 13:21

Ik denk wel meer dan alleen smetvrees....

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 13:40

Waarom wordt ts zo belachelijk gemaakt? Dat ze een psychisch probleem heeft en daarvoor hulp nodig heeft, is wel duidelijk. Maar een aantal reacties zijn echt beneden peil. Nergens voor nodig.

@TS: ga idd naar de huisarts en overleg dan welke therapie het beste past om je angst/vrees op een goede manier te kunnen handlen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:06

Ik denk ook dat TS hulp nodig heeft en niet van bokt over evt. tetanus, herpes, plastic, vetvlekken op de deur, etc.
Ik denk dat dat best gezegd mag worden :)

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:04

Quellian schreef:
Ik denk ook dat TS hulp nodig heeft en niet van bokt over evt. tetanus, herpes, plastic, vetvlekken op de deur, etc.
Ik denk dat dat best gezegd mag worden :)

Zeker, maar het is de toon die de muziek maakt. En juist die toon was af en toe erg lelijk.

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:08

Mijn excuses hier dan voor.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:13

Vaaagggggggg.....TS ik denk dat je inderdaad hulp nodig hebt hierbij, en dat bedoel ik echt niet lelijk of naar. Maar het is niet echt gezond om je zo druk te maken om werkelijk ALLES.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:00

Nee die heeft geen fijn leven maar vol angst en ziek denken/doen, vreselijk.