44Myrthe44 schreef:Ziek als ik niet meer kan lopen, verkouden als ik dat nog wel kan.
Idd, en meestal zit ik dan het liefste voor de wc op de grond.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat gaat nml niet met 2 kinderen en een halve dierentuin erbij. Ook met koorts hobbel ik door en doe wat ik kan. Dus ik moet wel echt hondsberoerd zijn eer ik mij zelf ziek verklaar. Daarbij wel prettig dat ik een eigen bedrijf heb, waarbij ik mijn eigen tijd kan indelen en niet met klanten te maken heb (kantoorwerk zeg maar). Ik hoef me dus nergens ziek te melden. De kinderen zitten op 1 minuutje lopen op school dus die breng ik dan echt nog wel even (paracetamol erin en lopen maar). Oudste kan ook zelf, jongste (6) vind ik nog net iets te jong....

Mss ligt het daar aan
) Maar zelfs toen ik met ontstekingen en zooi op de spoedeisende hulp lag was er volgens de artsen niets aan de hand 'Want ik had ten slotte toch geen koorts'. Nou, de volgende dag werd ik met spoed geopereerd vanwege de pijn...Om vervolgens tijdens de operatie toch tot de conclusie te komen dat het hele boeltje toch maar wel ontstoken was
....
Dat schiet totaal niet op, terwijl de pubers wel het uiterste van je vragen, maar je het ze niet kan bieden. Ik kies dan toch voor mezelf en blijf dan een dagje thuis.