Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drd schreef:MariekeB schreef:Eerst eens even je temperatuur meten, kan
Dat dus, heel warm voorhoofd en koude vingers is nogal subjectief
Sassol schreef:Heb gisteren een telefoontje van mijn HA gekregen met de uitslag van de Lymetest.
Mijn IgG was negatief maar mijn IgM was positief. (Ig = Immunoglobuline = antistof).
Wat zou betekenen dat ik óf nog maar net Lyme heb (wat raar zou zijn gezien de lijst aan klachten die ik al heb) óf dat mijn lichaam op iets anders reageert. Óf uiteraard dat de onbetrouwbaarheid van de test naar boven komt en ik misschien wél IgG in mijn lijf heb maar dat dat niet uit de test komt.
Vandaag moet ik weer bloed laten prikken voor de infectioloog en dan moet ik over 3 à 4 weken weer bloedprikken om de Lymetest overnieuw te doen.
En ondertussen lijken mijn knieën maar zwakker en zwakker te worden, dus hoop dat het na 20 okt. dan eindelijk een op gaat schieten!
sallandval schreef:je symptomen icm opmerkingen als "ik ben meer het type 'ik zweet het er wel uit'" en "ik kan me niet permitteren niet te werken" denk ik dat het een burnout is die je ontkend hebt. Als je lichaam geen rust krijgt houdt het er uiteindelijk gewoon mee op.
Sassol schreef:Voordat ik zo ziek werd was ik juist heel actief, zat lekker in mijn vel, vrolijk en helemaal niet moe. 18 sept. werd ik ziek, en heb die week nog gewerkt. De week daarna nog 2 dagen, heel voorzichtig (maandag en donderdag) en zelfs de bus gepakt. Sindsdien zit ik thuis en word ik er niet gezonder op (eerder slechter).
Wat je dan toch wel zou verwachten bij een burn-out. Ook zijn er dus antistoffen gevonden, die je niet zou vinden bij een burn-out.