Jackgirl: zo! 9 x in 22 jaar. Wat fijn dat je nu op je plek zit
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XoNo schreef:Ik kom uit Rotterdam, heb er 18 jaar gewoond, maar peins er niet over om terug te gaan!

en het wachten is tot ik een huisje krijg. Kan niet wachten
. En juist hier ben ik al weer bijna 10 jaar blijven hangen. Of alth. mijn ouders.
) , maar ik zou met (bijna) alles wat geen de Meern is blij zijn. Ik kan echt niets positiefs aan deze plek bedenken
Weet ook niet of ik later nou zo zeer weer in Scheveningen zou gaan wonen, ik zie mezelf toch eerder in het centrum van een stad wonen oid.
Maar wellicht den Haag
.... Maargoed, eerst maar even studeren
Yel schreef:Je kent mn dorp
Dat komt niet vaak voor haha!
Tis hier simpelweg heel mooi en.. simpel. Ik vind de eenvoud hier fantastisch, geen winkels etc maar wel de zee naast de deur en een echt dorps gevoel, super!
wat je op de Veluwe betaalt voor een garage, krijg je aan de kust in Zeeland een leuk huis voor...
Bramasole schreef:Ja, ik ken al die kleine dorpjes in Zeeland wel en [***] is zo pal aan het water een heerlijk plekje. Had je geen moeite om 'binnenin' zo'n dorp te komen? Goes is wat dat betreft groter en anoniemer.
Trouwens wat een verschil in huizenprijzenwat je op de Veluwe betaalt voor een garage, krijg je aan de kust in Zeeland een leuk huis voor...

Woon nu alweer een jaar gelukkig (samen) hier in de Jordaan, zou niks anders meer willen voorlopig!