Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mamendt schreef:En slikt er ook van jullie iemand de pil...dat zou eigenlijk niet mogen bij migraine? Weten jullie daar iets van?
Er gaan de wildste verhalen over....
. Dat gaat pas op als ze de oorzaak hebbesn gevonden en dat is nog steeds niet gebeurd. Sommige vrouwen hebben wel hormonale migraine, maw het komt altijd als ze bijv ongesteld zijn. Dan kun je bijv wel experimenteren met wel of niet de anticonceptiepil. mamendt schreef:En slikt er ook van jullie iemand de pil...dat zou eigenlijk niet mogen bij migraine? Weten jullie daar iets van?
Er gaan de wildste verhalen over....
mamendt schreef:Nou, ik had gisteren hele helse hoofdpijn...ik stond er mee op ( meestal zo ) en dan begint het met een stijf gevoel in mijn nek en daarna krijg ik steken in mijn slapen..zowel links als rechts.....op dat moment is mijn nek een bonk harde spieren....met paracetamol gaat het niet weg...heel af en toe als ik echt er gek van wordt pak ik een kwart Masalt smelttablet en dan is het meteen weg...maar ja daar wil ik dan niet te snel naar grijpen....
Hebben jullie ook vooral last in de menstruatieweek? Bij mij komt het vooral in de stopweek en dan op de laatste dag......dus ik dacht meteen aan hormoongerelateerde migraine? Maar de HA blijft bij spanningshoofdpijn..
mamendt schreef:Wat is clusterhoofdpijn dan precies?

en daarna had ik weer even mijn nekspieren die opspeelden...meteen na het rijden traumeel erop en een kwartier later nergens meer last van