Ik heb nl het omgekeerde, ik ben 30 en aandacht van jongens van 21/23
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nl het omgekeerde, ik ben 30 en aandacht van jongens van 21/23

Ik werd laatst ook 25 geschat en ben nu bijna 19.... Zat erover te denken mijn haar wat donkerder te verfen, maar nu
Zonnetje81 schreef:Hoe reageren mannen van 30 dan??Ik heb nl het omgekeerde, ik ben 30 en aandacht van jongens van 21/23

E_Nalanta schreef:Haha, geniaal topic!Ik werd laatst ook 25 geschat en ben nu bijna 19.... Zat erover te denken mijn haar wat donkerder te verfen, maar nu
ik zo lees dat dat juist ietwat ouder doet ogen weet ik het niet meer zo zeker....!![]()
http://94.100.114.138/1404200001-140425 ... wiC_1.jpeg (ik ben overigens de rechtse)
Had ik dat verkeerd.
Angeliekje schreef:Lastige kwestie wel.... Ik zou het echt niet weten eigenlijk hoe je jonger kan lijken. Ik heb het andersom (maar vind ik niet erg). Ik ben 31 en wordt ongeveer 25 geschat
Fiffill schreef:Joyckuh schreef:Ik heb lang haar in laagjes en heb het meestal gewoon in een staart en qua make-up draag ik alleen mascara. Ik word altijd 18 geschat, laatst nog 16 zelfsen ik ben 23 jaar.
Hetzelfde haar/make up als ik dus, zo zie je maar dat het waarschijnlijk toch echt meer om uitstraling/gezicht gaat. Want TS, op die ene foto met je oude haar vind ik je er ook ouder uitzien.
Als moeder van 2 word ik niet echt serieus genomen op deze manier

)
heb je die gekleurd?! dan misschien eens niet doen 

en dan zeg ik altijd je bent ook zo oud als je je voelt
Wil dat nog wel ff volhouden zo die 25
ook altijd, maar dat is tijdelijk,
.
en de andere keer gedraag ik me normaal/volwassen, ben ik vrij serieus of ga ik lekker los in de kroeg en verwachten mensen weer dat ik veel ouder ben. Kleding maakt daarbij imo niks uit. In beide gevallen kan ik een jurkje met stippetjes aantrekken of een lekkere spijkerbroek met basic shirtje...
XLeandrosX schreef:Zonnetje81 schreef:Nee inmiddels vind ik het wel best, alleen enige is dat er dus wel jongens van 21/23 op me af komen...
Leuk man Zonnetje, zo'n toyboy![]()
![]()