Tips om jonger te lijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tips om jonger te lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:01

Hoe reageren mannen van 30 dan?? :+ Ik heb nl het omgekeerde, ik ben 30 en aandacht van jongens van 21/23 :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 12:41

Die zeggen dat ik lieg :')

Meestal gaat het zoiets:
"Maar.. Hoe oud ben je dan?"
"18!"
"Echt?! Neeee! Je liegt! Grapjas!"
"Nee ik ben echt 18 hoor"
"Ja, ja! Tuurlijk. Kom op! Hoe oud ben je echt?"
"18, dat zeg ik toch? :')"
*Houd er even over op*
*Half uur later*
"Maar hoe oud was je nou?"
*Zucht _O-*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:52

Wahahaha die situati had ik op festival vd zomer.

Zit ik tussen 2 jongens op een bankje

(A=21 & B=16/17)

A: Hoe oud ben je?
Ik: Uh 30
B: Neeeeje dat kan niet, bij mijn zus hangt dit (wijst naar tieten) en dat al (wijst naar buik), en even kijken... nee nog geen kraaienpoten.
Ik: lachen, ja hoor ik ben echt 30....
A: nee ze liegt!
Ik: met een grijns: misschien lieg ik wel
A: zie je wel ze liegt!!!

En ik dacht....*zucht* laat maar gaan :+
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 19-09-11 12:55, in het totaal 2 keer bewerkt

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:53

Haha, geniaal topic! _O- Ik werd laatst ook 25 geschat en ben nu bijna 19.... Zat erover te denken mijn haar wat donkerder te verfen, maar nu
ik zo lees dat dat juist ietwat ouder doet ogen weet ik het niet meer zo zeker....! :')

http://94.100.114.138/1404200001-140425 ... wiC_1.jpeg (ik ben overigens de rechtse)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 14:21

Zonnetje81 schreef:
Hoe reageren mannen van 30 dan?? :+ Ik heb nl het omgekeerde, ik ben 30 en aandacht van jongens van 21/23 :+

Bij mij vaak verbaast/teleurgesteld en vervolgens gaan ze vrolijk verder, ze haken bijna nooit af eigenlijk. Helaas. :')

E_Nalanta schreef:
Haha, geniaal topic! _O- Ik werd laatst ook 25 geschat en ben nu bijna 19.... Zat erover te denken mijn haar wat donkerder te verfen, maar nu
ik zo lees dat dat juist ietwat ouder doet ogen weet ik het niet meer zo zeker....! :')

http://94.100.114.138/1404200001-140425 ... wiC_1.jpeg (ik ben overigens de rechtse)

Echt? En ik maar altijd denken dat jij juist jonger was. :o Had ik dat verkeerd. :+

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 14:27

Lastige kwestie wel.... Ik zou het echt niet weten eigenlijk hoe je jonger kan lijken. Ik heb het andersom (maar vind ik niet erg :P ). Ik ben 31 en wordt ongeveer 25 geschat _/-\o_

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 14:44

Angeliekje schreef:
Lastige kwestie wel.... Ik zou het echt niet weten eigenlijk hoe je jonger kan lijken. Ik heb het andersom (maar vind ik niet erg :P ). Ik ben 31 en wordt ongeveer 25 geschat _/-\o_

Mijn moeder werd van haar 14e tot haar 20e altijd 5 jaar ouder geschat en daarna is ze tot haar 38e ofzo op een geschatte leeftijd van 25 blijven hangen. Dus ik hoop dat er nog hoop is voor mij :D

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 15:36

Fiffill schreef:
Joyckuh schreef:
Ik heb lang haar in laagjes en heb het meestal gewoon in een staart en qua make-up draag ik alleen mascara. Ik word altijd 18 geschat, laatst nog 16 zelfs :') en ik ben 23 jaar.

Hetzelfde haar/make up als ik dus, zo zie je maar dat het waarschijnlijk toch echt meer om uitstraling/gezicht gaat. Want TS, op die ene foto met je oude haar vind ik je er ook ouder uitzien. :j

Ik zou dus juist graag wat ouder willen lijken :') Als moeder van 2 word ik niet echt serieus genomen op deze manier :')

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 17:35

Zonnetje81 schreef:
Nee inmiddels vind ik het wel best :), alleen enige is dat er dus wel jongens van 21/23 op me af komen...

Leuk man Zonnetje, zo'n toyboy *\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:04

Ik ben 35 maar wordt standaard jonger geschat, ik heb half lang haar en een pony, donker haar ook og eens maar heb maar weinig tiet, mijn zusje daarentegen word altijd ouder geschat, zij is ook nog eens getrouwd al weer meer dan vijf jaar inmiddels en heeft een flinke boezem, waar ze ook last van heeft maar waar ze niet meer aan doet dan afvallen......dan worden haar borsten kleiner, mijn borsten groeien niet als ik aankom maar worden nog minder als ik afval..... e.e.a. is oneerlijk verdeeld in de wereld!

Wil je jong lijken moet je iig weinig tiet hebben, geen tot weinig make-up gebruiken en stop je met roken!!!!
(van roken wordt je oud!)lang haar met pony maakt ook jong!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:12

Ik weet precies wat je bedoeld, ik ben 15 en ik kan makkelijk door voor 18/19. Over het algemeen heb ik er niet zo veel problemen mee maar ik zat laatst met een jongen van 28 te praten.. Oeps :+

In principe heb ik er niet zo veel problemen mee maar ik merk wel dat het altijd is; 'BEN JIJ 15?!'... Werkt toch een beetje op m'n zenuwen.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:56

Ik werd op m'n 15e ook 19 geschat.

Kreeg je ook zo'n verhaal:

-Hoe oud ben je?
15.
-Nee, even serieus, hoe oud ben je nou?
Nee je hebt gelijk, ik loog, ik ben 12.
-Nou kom op, zeg nou hoe oud je bent!
Zullen we het dan maar gewoon op 15 houden of wou je er een ander getal van maken? :+

Als mensen het niet willen geloven, kiezen ze zelf maar uit hoe oud ze denken dat ik ben ;)
Had eerst ook bolle wangetjes, nu ik een stuk afgevallen ben heb ik wat meer kaaklijn en een rechter gezicht, en zie er ook ouder uit vind ik zelf.
Dus TS: toch maar weer een paar kilo aankomen? :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 20:26

Toch blijf ik erbij dat haar ed niet zo heel veel uitmaakt en dat het echt meer om gezicht en vooral uitstraling gaat. Of ik heb gewoon een oude kop. _O- Of mijn borsten zijn te groot :') maar dat heeft er imo ook niks mee te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 20:30

Ik heb juist vrij kleine borsten, tenminste sinds ik wat ben afgevallen al helemaal. Ik gedraag me vaak wel ouder, mensen die me kennen geloven vaak ook niet dat ik 15 ben.. Maar toch, als een vent van 28 even een praatje komt maken dan is dat wel een beetje... Apart :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 20:31

Toen ik 16 werd feliciteerden een hoop mensen me met mijn 19e of 20e verjaardag. Na een tijdje niet leuk meer maar eerst toch wel grappig. :+

Ach... het is nu eenmaal zo, ik stoor me er al niet meer aan. Je kunt er weinig aan doen denk ik, en schatten blijft ook moeilijk (vind ik althans :P )

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:53

ik denk niet dat het te maken heeft met groot klein dik dun of grote kleine tieten. Ik ben verre van slank of tenger en heb een gewond cup maat. Dus niks om mij daarop jonger te schatten.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 12:24

Denk dat langer evt lichter en wellicht ook iets speelser kapsel idd zou kunnen helpen. Vind het nu best "strak" en op de 1ste foto vind ik jou wenkbrauwen ook wel erg streng :o heb je die gekleurd?! dan misschien eens niet doen :)

Verder helpt bv klem(metje) of speld of iets in je haar vaak wel om je jonger te laten lijken :j
Tenminste bij mij wel als ik een keer een klem in mijn haar heb om het lange haar uit mijn gezicht te houden wordt ik het vaakst jonger geschat :+

Maar geen nood ik werd vanaf mijn 11-12 jaar echt altijd VEEL ouder geschat en dat is zo gebleven tot mijn 18-19 daarna ging het ineens goed met schatten en vervolgens moest ik toen ik 21 was ineens mijn legitimatie laten zien terwijl je daar 18 moest zijn 8)7
en nu ben ik 32 en wordt nog steeds rond de 25 geschat :D en dan zeg ik altijd je bent ook zo oud als je je voelt :P Wil dat nog wel ff volhouden zo die 25 8-)
en idd hier ook niet echt een bouw om me jonger te schatten of zo?! :o

san72

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 13:01

ach dat had ik vroeger ;( ook altijd, maar dat is tijdelijk,
de rest verouderd, en jij blijft qua uiterlijk op je 25 staan... :D
als je er toch iets aan veranderen wil,
ijk dan goed naar je vriendinnen, of gewoon meisjes in t algemeen,
kijk naar de verschillen van hun en jouw kleding en make up,
en pas het aan... lijkt me simpel... toch?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:30

Ik denk niet dat het iets met tieten, of whatever te maken heeft. Ik denk voornamelijk de uitstraling. De ene keer krijg ik te horen dat ik 15 lijk en de andere keer geloven mensen niet dat ik 19 ben want ik ben echt wel 23 >;).

Dus ik denk dat het ligt aan je hele houding en uitstraling, ja, soms ben ik inderdaad een puppy, huppel ik vrolijk door de regen en voel ik me ook jong :D en de andere keer gedraag ik me normaal/volwassen, ben ik vrij serieus of ga ik lekker los in de kroeg en verwachten mensen weer dat ik veel ouder ben. Kleding maakt daarbij imo niks uit. In beide gevallen kan ik een jurkje met stippetjes aantrekken of een lekkere spijkerbroek met basic shirtje...

Ik ga toch echt voor gedrag in combinatie met uitstraling :j

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:25

Dat denk ik ook Rebecca. Denk dat het eerder te maken heeft met je doen en laten en met wat je te vertellen hebt.
De een kan heel volwasse overkomen, al een baan hebben en al aan kinderen denken oid, terwijl de andere van dezelfde leeftijd nog studeert en rondhuppelt.
Dan krijg je toch ook al een hele andere indruk, dus nog los van het uiterlijk. Maar sommige mensen hebben gewoon een babyface.

XLeandrosX schreef:
Zonnetje81 schreef:
Nee inmiddels vind ik het wel best :), alleen enige is dat er dus wel jongens van 21/23 op me af komen...

Leuk man Zonnetje, zo'n toyboy *\o/* *\o/* *\o/*

Mijn gedachte 8-)