'harstikke verkouden'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: 'harstikke verkouden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 09:58

Warme melk met Anijs! helpt heel erg goed.
En gezond eten zodat je weerstand omhoog gaat,dan gaat je verkoudheid ook sneller over.
Je word n.l. verkouden als je weerstand te laag is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:30

Ik denk dat het gewoon de tijd is van het jaar, ik ben ook ineens heel erg verkouden en met mij bijna mijn hele klas.. :D

Gewoon genoeg slapen, lekkere warme sjaal om en zorgen dat je genoeg vitamientjes binnen krijgt.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 19:03

gohya schreef:
Warme melk met Anijs! helpt heel erg goed.
En gezond eten zodat je weerstand omhoog gaat,dan gaat je verkoudheid ook sneller over.
Je word n.l. verkouden als je weerstand te laag is.
:') Je wordt echt niet sneller beter van ineens veel gezond eten eten. Zo snel vliegt je weerstand niet omhoog. :n Je moet een verkoudheid gewoon uitzieken en verder kun je de boel verlichten, maar écht behandelen kan men niet.

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 19:22

Amalarab schreef:
Zorgen dat je goed en tijdig slaapt! Evt 2 paracetamol v 500mg en/of 1 ibuprofen v 400mg voor de nacht, borst en rug insmeren met dampo of andere mentholgel. Neusspray met xylometazoline bij de hand voor de verstopte neus. Overal in huis dozen tissues.
Als je een droge hoest ontwikkelt, neem je natterman extra sterk(zit codeine in) of je neemt een laurierdropstaafje in je mond en valt er mee in slaap(niet op kauwen)
Veel fruit eten en overdag je rust nemen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beterschap!

bedankt maag gaat wat lastig zit namelijk net op de middelbare als brugklassertje en ben zeer snel gestresst

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 19:25

hier een medesnotterraar sinds 3 dagen, word er ook gek van, snuit je gek en lekker benauwd, keelsnoepjes maken het meestal erger dus die neem ik zowiezo niet, thee en stomen helpt wel even, maar vooral gewoon uitzieken dus wachten, het schijnt te heersen op t moment :brr: