Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Je hoeft niet perse te sporten om te verbranden. Vaker op de fiets of lekker wandelen is ook heel goed voor de verbranding en zo kweek je ook spieren.
Wat dus bij een dieetiste helemaal fout gaat. En aangezien ik een goed gewicht heeft vind mijn dokter het niet nodig om er verder op in te gaan. Dat ik me er niet prettig bij voel is mijn probleem blijkbaar
Ik eet 's morgens als ik haast heb snel een kiwi, maar banaan of peer krijg ik er niet in. En de appels die ik lekker vind liggen nog niet (/ niet meer?) hier in de supermarkt. Anderen lust ik niet..

Lous schreef:Bij de groenteboer hebben ze vaak meer soorten appels. Pink ladies zijn ook erg lekkere appels, en die heb ik hier nog niet in de supermarkt gevonden.
Vaak hebben ze bij de groenteboer ook meer soorten fruit. Kan je ook eens kijken
_Tara_ schreef:Tussendoortjes, groente en fruit
Maar een dietiste hoort daar dan toch rekening mee te houden, met jouw kleine maag? Ik zou 't gewoon nog eens proberen, bij een dietiste.
Geef meestal altijd wel iets een tweede kans, maar gaat het dan weer mis ben ik er wel klaar mee.. op de een of andere manier ga ik er een soort angst tegenover ontwikkelen, heb ik ook met fysiotherapie ed.
Veel zout, veel conserveringsmiddelen en andere toevoegingen. Ik zou dan eerder wat liga evergreen meenemen, volkoren crackers en een pot pindakaas ofzo? MoonChloe schreef:Kaula schreef:Bij de post van _Tara_ bedenk ik me net ook, in het boek van Sonja Bakker staan ook veel goede, gezonde, voedzame vegetarische recepten, ook voor tussendoortjes.
Alleen is het jammer dat Sonja Bakkeren er voor zorgt dat je veels te weinig calorieen binnenkrijgtHet is gewoon een crashdieet eigenlijk.
Kaula schreef:Bij de post van _Tara_ bedenk ik me net ook, in het boek van Sonja Bakker staan ook veel goede, gezonde, voedzame vegetarische recepten, ook voor tussendoortjes.
roxxxiejjj schreef:Ik drink zo'n 4tot5 liter op een dag. Dit ivm blaas en nieren. Voornamelijk water, met en zonder prik. Melk en appelsap/sinaasappelsap soms.
roxxxiejjj schreef:Voor mijn gevoel raak ik juist spieren kwijt, en komen die er niet bij. Dus volgens mij doe ik die ook verbranden. Dieetist heeft geen nut, omdat ik meer moet eten dan ik zelf aan kan, en alles er dan uiteindelijk via dezelfde weg weer uitkomt.. Hier heb ik jaren geleden al voor bij de huisarts gezeten.