Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rachel_j schreef:linda_arnold schreef:Ik zou alleen de hierboven aangegeven pijnmedicatie NIET na je ibu nemen die je net genomen hebt
Ik heb ook de meest idiote dingen gedaan 'tegen' de pijn, wat mij op het laatste hielp was een ijspack tegen m'n wang houden.
Probleem is denk wel als je nu al ibu hebt genomen, dat je vanacht wss wakker wordt van de pijn. Volgens mij kun je feitelijk gezien meer pc slikken, aangezien je dat korter na elkaar in kan nemen (volgens mij)
Ondanks zaterdagavond, zou ik persoonlijk toch nog een belletje wagen. Bij mij hebben ze m'n kies ook 3 keer open moeten maken ivm de etter/pus/bloed.
met logisch verstand denkend heb je helemaal gelijk , maar ik zit r ff doorheen zeg maar, en t laatste waar ik nu zin in heb is een tandarts die mn gebt verbouwd......
. Gewoon bellen.
rachel_j schreef:nou , ik heb de tandarts weer gebeld , en volgens hem moet ik het even de kans geven om het rustig te laten worden , het bloedde schijnbaar nogal flink, en volgens hem kan dat ook voor erge napijn en druk zorgen.
ik ben vanmorgen wakker geworden met de smaak van een dood vogeltje in mn mond, heb net mn tanden gepoetst (auw! tandvlees doet echt pijn! dat was voorheen niet) maar heb nu niet meer die vieze bittere smaak in mn mond.
ik kijk wel weer hoe het vandaag gaat , hopelijk idd wat beter dan gisteren zoals de tandarts voorspelt , en morgenvroeg 8 uur hang ik gelijk bij mn eigen tandarts aan de telefoon , en dan wil ik nieuwe foto"s en heel de rataplan om te zien wat er in vredesnaam allemaal mis is onder die kiezen.

Vreselijk!

rachel_j schreef:zit nog steeds 3x daags aan de amoxycilline 500 , en heel mn lijf gaat ervan van slag , menstruatie , diarree , huiduitslag , en inmiddels ook last van mn maag.......
ermee stoppen mag ik absoluut niet , want de ontsteking is nog niet weg , en aangezien ik in het weekend niet meer "gefopt" wil worden, neem ik dus straks even kontakt op met mn eigen tandarts!
ik denk dat het idd is zoals de tandarts vreesde , namelijk dat de ontsteking zich in het bot heeft genesteld.
maar goed, zal vanmiddag eens bellen en horen hoe nu verder !