Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nivada schreef:Ik wil niet vervelend doen maar door de pil heb je zo goed als geen eisprong...
Waar halen jullie die wijsheid toch vandaan? De ongesteldheid die je ziet/krijgt is de wand in je baarmoeder die is opgebouwd niet een ienieminie ei.
Vooral als je langer achter elkaar slikt heb je bijna geen eisprong want dit word niet gestimuleerd.
Tassie89 schreef:Het is wel kankerverwekkend..
Focussed schreef:Tassie89 schreef:Het is wel kankerverwekkend..
Wat een onzin, ga een ander bang maken. Er is zelfs een kleine aanwijzing dat het slikken van deze hormonen sommige kankersoorten juist minder kans geeft. Maar dat moeten ze nog verder onderzoeken om het écht hard te kunnen maken.
colette_007: Met de pil heb je helemaal geen eisprong dus hoezo: Heb je 2x eisprong?

Mas schreef:Ik wordt er ook een beetje kriegelig van als mensen gaan roepen dat het kankerverwekkend is, dat vind ik een beetje paniekzaaien. Je krijgt tegenwoordig kanker van zoetstoffen, van deo, van de zon en weet ik wat niet meer. Als je zo bezig gaat dan kun je je huis niet meer uit, niets meer eten/drinken en geen medicijnen slikken. Medicijnen in NL worden zo grondig getest, je kunt er echt wel vanuit gaan dat t gewoon veilig is om ze te gebruiken.
Citaat:Uhm pardon? Ga een ander bang maken? Kan dat niet wat vriendelijker? Zulke opmerkingen zijn niet bedoelt om mensen bang te maken! Erg jammer, dat je denkt dat ik dit bericht plaats om bang te maken!! Zulke dingen zijn niet grappig!
Ik had het erover met een vriendin en zei, vertelde mij dat ze het onderzocht hebben en dat indd blijkt het kankerverwekkend te zijn. Ik hoor het, en weet van dit topic met de vraag of het gevolgen heeft.. Dan WAARSCHUW ik, dat ik indd heb gehoort dat het kankerverwekkend is!
Ik noem het paniekzaaien. Vooral omdat het niet bewezen is. Er staat ook duidelijk in mijn bijsluiter: Het is niet bewezen dat het gebruik van XXX (merknaam / stofnaam) kankerverwekkend is.