Armaris schreef:Kan je daar niet heen Astaloca?
Daar heb ik vaak eerlijk gezegd niet zo'n zin in, om eerst nog 15 km bus/scooter/fiets oid te gaan..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was zo'n 6x id week sportschool te vinden (en dan gem. zo'n 2 uur per keer, soms een uur gewoon cardio'en en dan nog een uur met een groepsles) 

Ik zette elke keer op facebook dat ik weer ging sporten en inmiddels doet meer dan de helft van m'n collega's (werk in een supermarkt) ook vrolijk mee
En heb wel wat vrienden en vriendinnen die er serieus mee bezig zijn en er wel wat van af weten
Armaris schreef:Dat is niet zo handig soul!
Ik woon op 2km van de sportschool wat erg handig is! Krijg ook echt een supergoede begeleiding!
Met yoga rol ik mijn bed uit, snel even opfrissen, kleren aan en 15 minuten later sta ik in de les 
souL1991 schreef:deed je ze wel good-form? want dan is 120 in een keer wel veel, zijn weinig mensen die dat kunnen dus ik betwijfel dat eigenlijk..haha
ik zit nu op 35 achter elkaar. Tricep-pushups daarentegen, kan ik er 1 van ofzo 
Dreamy schreef:Bij mij zijn juist heel veel mensen aan't sportenIk zette elke keer op facebook dat ik weer ging sporten en inmiddels doet meer dan de helft van m'n collega's (werk in een supermarkt) ook vrolijk mee
En heb wel wat vrienden en vriendinnen die er serieus mee bezig zijn en er wel wat van af weten
). Ik moet het blijven doen wegens hypermobiliteit, maar ongekend wat moet ik mij de deur uit schoppen. Voordat ik mijn man leerde kennen 7 jaar geleden ging ik 4x in de week sporten en wel 3 uurtjes per avond. Ik deed altijd de groepslessen. 1 uurtje pumpen of combat, en daarna 2 uur spinnen. Man dat was inderdaad echt verslavend. Was ook 12 kilo afgevallen in dat jaar. (moest eraf hoor
)
En dan nog sporten minimaal 2x in de week, want anders heeft het ook geen zin..... Nadeel is dat het een dorpssportschool is, en ze weinig groepslessen hebben. En ik heb zo'n hekel aan dat fitness. Sorry, maar ik vind het zo saai dat ik daar helemaal geen zin in heb.

_Nancy schreef:120 push ups?
Mijn lukt er nauwelijks 10
(Ik heb dan altijd dezelfde smoes; jij bent een man en dus sterker, dus jij kan er meer)
Armaris, crosstrainer vond ik eerst ook heel leuk.
Nu niet meerSta er nog geen 5 minuten op, doe liever kracht
Soul, is er dan geen sportschool in Den Haag om te sporten?Die niet zo duur is?
Vanavond nog een keertje en dan weekend![]()
Blij als het weer maandag is

knabbelgirl schreef:souL1991 schreef:deed je ze wel good-form? want dan is 120 in een keer wel veel, zijn weinig mensen die dat kunnen dus ik betwijfel dat eigenlijk..haha
Ik doe ze zelf altijd good-form, anders vind ik het nutteloosik zit nu op 35 achter elkaar. Tricep-pushups daarentegen, kan ik er 1 van ofzo
En bij triceps trek je je armen langs je lichaam als je naar beneden gaat terwijl dit anders op zij is 

knabbelgirl schreef:Good form normaal pak je de schouders echt mee, daar heb je je handen echt wijder dan bij tricepsEn bij triceps trek je je armen langs je lichaam als je naar beneden gaat terwijl dit anders op zij is
Dit is tricep
En dit is gewoon

en viking nog nooit endurance testje gedaan maar ik denk ook rond de 25-30 
rudi schreef:Hier nog een, ik werk ook in het fitnessegment. Echter is jouw trainingsschema niet bepaald winstgevend. Je traint elke dag buik. Wanneer je traint, heeft je lichaam 1 tot 4 dagen herstel nodig. In de meeste gevallen is 24 tot 48 uur rust voldoende. Dit moet, omdat je tijdens je training je spieren een beetje beschadigd (lees: je beschadigd ze op zeer klein niveau in de actine en myosine elementen van de spier). De spier heeft tijd nodig om te herstellen en zal dan ook beter (sterker/groter) worden dan dat hij was. Ga je elke dag trainen, heeft de spier geen tijd om te herstellen en zal je achteruit gaan op langere termijn. Om de dag buik trainen is meer dan genoeg en ik adviseer zelfs hooguit drie keer per week. Zorg dat je training goed en uitgebreid is, dan heb je ook echt aan drie keer buik trainen meer dan genoeg! De rest van je spiergroepen heb je wel gesplitst, ik denk dat je de buikspieren extra belangrijk vind? Zorg dan dat je spieren kunnen herstellen, je zult je resultaten sneller gaan behalen! Succes

Armaris schreef:Verslaafd prima, dat ben ik ook maar ik ga niet mijn lichaam niet om zooi helpen omdat ik niet het geduld kan opbrengen om te rusten
Zwelgje schreef:Ben ook wel een beetje verslaafd aan sporten. Ik heb het echt nodig om te kunnen ontspannen. Ik gebruik ook een splitschema om alle spiergroepen te trainen. Maar er zijn weken bij dat ik me echt weer op de cardio concentreer. Deze week heb ik door een gekneusde arm geen kracht oefeningen kunnen doen, kon niks optillen. Dus ben ik volop gaan cardio-en, lekker conditie opbouwen en tegelijkertijd spiermassa aanmaken en hopelijk wat vet verbranden. Ik doe nu 30 minuten loopband, 30 minuten fietsen en 20 minuten crosstrainer. Tussendoor nog een beetje Pilates oefeningen, wat rekken en strekken. Ben in totaal toch wel bijna 2 uur bezig. En dan zweet ik me helemaal kapot.
Als de arm volgende week weer OK is, dan ga ik weer gewichten nemen en de cardio een beetje afbouwen naar max. 30-45 minuten na de krachttraining.
Ik vind het persoonlijk ook niet zo moeilijk om mezelf te motiveren. Ik zie er nu al weer naar uit om zometeen na het werk tussen 17.00-19.00 te gaan sporten. Daarna lekker eten en filmpje kijken en dan ben ik voldaan

Pff.. Zou me niks laten vertellen door hun hoor!

Bedenk ik me net!

(tenzij het heel ernstig is natuurlijk)