Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar die andere ettertjes zijn eng!!! 
) maar nu... brrr...
Eergister nacht lag ik op bed, zegt mijn vriend inene: wat hoor ik toch.. Ik zeg, ik hoop maar dat het buiten is, klonk als iets knagends. Hij de lamp aan gemaakt, liep er een grote jachtspin over de sierlijst aan het plafon, je kon hem gewoon horen lopen! Ik mijn mammie maar even uit bed gehaald. Gewoon het idee dat ik hem kon horen lopen deed het hem voor mij.
Ik durfde er echt niet bij in de buurt te komen. En een paar weken geleden moest een stalgenoot mijn hele kast leeghalen omdat ik een spin tussen mijn dekjes zag kruipen.....
rienne schreef:Hier nog 1.
Ben nooit bang geweest voor spinnen. Totdat een vriendin van mij gebeten werd (ja weet dat spinnen in NL niet bijten, deze wel dus!!!!)
Die was daar blijkbaar allergisch voor en haar hele arm werd zwart. Sindsdien ga ik spinnen uit de weg. Ga dan altijd mijn vriend halen.
Toen hij weg was zei ze dat het een spin was... je zag echt 2 kleine 'gaatjes' sindsdien is het he-le-maal over met de liefde voor spinnen
)
en natuurlijk altijd op mijn kamer de grooste
Ik krijg weer kippenvel als ik eraan denk *kijkt om zich heen* . Of manlief moet ze a la minute verwijderen, tegenwoordig 'omdat het ook een levend wezen is die er toevallig maar eng uit ziet' zet hij ze in het park verderop
Of ze wagen zich in de huiskamer en daar loopt een kat rond die ze netjes laat verdwijnen, soms half
Die hele grote lust hij blijkbaar niet, dus die vond ik dood op de vloer.. welke ik alsnog met een lange stofzuiger heb weggehaald en wat kattengrit achteraan voor de zekerheid
.
. Ik vond dat totaal niet grappig en begon ook echt te hyperventileren, sindsdien ben ik als de dood voor elke spin. Ik probeer als ik er thuis wel eens zo'n grote dikke zwarte tegen kom (vooral in deze tijd, en vooral vaak doordeweeks waardoor hubs aan het werk is en niet thuis is) zelf proberen te pakken met een papiertje, maar zodra de spin zich dan voort gaat bewegen gil ik echt om moord en brand
.