Gevoel niet serieus genomen Nefroloog..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 17:22

DaisNBenj schreef:
Daancats wat jij hebt met je hartslag heb ik exact hetzelfde. Mijn hartslag is altijd boven de 100 en hoogste dat
ik heb gehad (in stilzitten) is 168. Ik ben naar 3 verschillende cardiologen geweest voor een ECG en
echo maar er word niks gevonden.
Ik zelf vraag me soms af of ik geen verstopping zou hebben in mijn longslagader, dat zou veel verklaren
in combinatie met moeilijke ademhaling.
En tegen mij werd ook gezegd: Hup ga maar sporten, als je conditie beter is zal het goed gaan.
Maar als je hart je al tot in de keel klopt als je tv kijkt, dan durf je toch totaal niet te gaan sporten he?

Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt bij de nefroloog!!!!

Je durft inderdaad bijna niet meer te gaan sporten,
bovendien geef ik niks om sporten en loop en ren ik op mijn werk al genoeg (vind ik :+ )

DaisNBenj

Re: Gevoel niet serieus genomen Nefroloog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:24

Wat houdt het in de pijnpoli? Gaan ze nog verdere onderzoeken doen?

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:52

Wat had de nefroloog verder als verklaring voor je klachten?

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 20:26

@ DaisNBenj: Kijken hoe ze pijn dragelijk kunnen maken doormiddel van pijnbestrijding.

@ Vala: Nog steeds het Loin Pain Hematurie Syndrome, pijnlijk maar geen behandeling voor.
Zolang mijn nieren nog 100% zijn blijft deze "diagnose" staan.
Zodra ze achteruit gaan doen ze een nierbiopt, en is het waarschijnlijk IGM nefropathie.

Het enigste wat ik nu van de Nefroloof moet doen is weer urine inleveren en weer bloedprikken.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 06:39

Maak gewoon zo snel als het kan een afspraak in Duitsland. Dan kan als het goed is via jouw verzekering.
Ik kan Krefeld (venlo over de grens, ja, een stuk rijden voor jou, maar je gezondheid is ook wat waard)
erg aanbevelen!!

Mijn schoonvader werd voor een nieuwe knie naar Duitsland gestuurd (in Nederland 'ontdekt', wachttijd een half jaar!! budget was op. In Duitsland kon hij na 1 maand onder het mes!).
Eenmaal daargekomen bleek het voldoende om een botsplinter weg te halen (die hadden ze in Nederland even niet gezien) en de zaak even op te polijsten.