superlotje schreef:H_Nalanta schreef:En ongekookte spagetti stengels, jammie!
Kun je dat eten?
Ja waarom niet? Ik snaai ook altijd ongekookte spaghetti, macaroni, fusili enz.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien dat het toch daar aan ligt. Nieuwe gewoonte.
het is niet dat ik heel de dag door niets aan het doen ben, maar ik heb tussendoor zo mijn verveelde tijd (zoals nu) waar ik van ga eten. 
of zure bommen!!!!
.
gabjj8 schreef:Augurken??
Daar zit echt vrijwel niets in
En tomaten met aromat erop?
) Maar het is echt niet heel goed voor je. Sonja schreef:gabjj8 schreef:Augurken??
Daar zit echt vrijwel niets in
En tomaten met aromat erop?
Zit niet veel in, maar wat denk je dat die zuren met je tandglazuur doen? Bepaald niet onschadelijk...
Ik herken het wel hoor TS, ik heb ooit gerookt en heb nog steeds de neiging om van alles en nog wat in m'n waffel te stoppen (en NEE dames het is nog geen vrijdag dus deze hoeft niet in het taalbloepertopic) Maar het is echt niet heel goed voor je.
Klasien schreef:Wat dacht je van zoethout? Kun je een hele dag op kauwen zonder wat op te eten

ik drink dan wel weer vruchtensap
ook niet geheel gezond. En op mijn werk zit ik vaak aan een karaf water. Dat doe ik dus nog wel goed
. Jilletje schreef:mehn, over zuurte gesproken.....we drinken wsl bijna allemaal cola, dat heeft een ph waarde van 2,6 maagzuur eheeft een waarde van 2 dus als we het over zuur hebben denk dan na volgende keer dat je cola drinkt
verography schreef:Ben oud nagel en penbijtermisschien dat het toch daar aan ligt. Nieuwe gewoonte.
)