Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

en hebben we naar het ziekenhuis gebeld voor wat anders...was 1 klein bekertje dat ik weg moest slikken en dat was het, brandde ontzettend in mijn keel maar was lang niet zo vies als de cleanprep...het onderzoek zelf heb ik met roesje gedaan en daar heb ik helemaal geen last van gehad. Ik heb momenten gehad dat ik helemaal weg was, ook momenten die ik me nog wel herinner (meekijken op dat schermpje en vragen waar ze nu eigenlijk zitten met hun darmpje
) ik mocht toen ik weer wakker was meteen eten en drinken en ik heb verder nergens meer last van gehad, geen buikpijn, geen winderigheid ...
dus het kan ook allemaal heel goed meevallen, als je maar rustig blijft. Bramasole schreef:Hoe laat begin je met de eerste lading?
.
En aanmaken met iets anders heeft denk ik geen zin aangezien het juist heel erg citroenig zoet is..
hebben ze me nog een keer pijnstilling bijgespoten en het hielp niets.
hahaha dus ik heb 2 heeel verschillende ervaringen, maar ik weer dat áls ik weer moet dat ik dan naar het 2e ziekenhuis ga ook al is dit 40 minuten rijden.
Wel een dikke opgezette buik haha dat was vlug weg...
Heb het hele onderzoek liggen 'spacen', bleef wakker en keek mee. Weet niet alles meer hoor. Geen pijn of niets gevoelt