Je kunt er heel veel topics over vinden op bokt! Sterkte ermee in ieder geval! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kunt er heel veel topics over vinden op bokt! Sterkte ermee in ieder geval!
) maar ze was er in 2 dagen vanaf

vraag dan je dokter om fluconazol ( een tablet) en niet om al die creme's, al werken die ook prima maar das zeg maar minder prettig in je ondergoed. 

stoer schreef:Als je een schimmeltje hebtvraag dan je dokter om fluconazol ( een tablet) en niet om al die creme's, al werken die ook prima maar das zeg maar minder prettig in je ondergoed.
(was in de "er zit aar dus dat moet" periode)

PussInBoots schreef:stoer schreef:Als je een schimmeltje hebtvraag dan je dokter om fluconazol ( een tablet) en niet om al die creme's, al werken die ook prima maar das zeg maar minder prettig in je ondergoed.
Ehm, na zon tablet zag ik er vanonderen uit als een bouvier die yoghurt had gegeten(was in de "er zit aar dus dat moet" periode)
PussInBoots schreef:stoer schreef:Als je een schimmeltje hebtvraag dan je dokter om fluconazol ( een tablet) en niet om al die creme's, al werken die ook prima maar das zeg maar minder prettig in je ondergoed.
Ehm, na zon tablet zag ik er vanonderen uit als een bouvier die yoghurt had gegeten(was in de "er zit aar dus dat moet" periode)
daNiielle_ schreef:Was je je ondergoed wel op 60 graden??
Schijnt dat anders de bacterien niet dood gaan.
. DarkDreamer schreef:Vast een hele stomme vraag, maar krimpt je ondergoed dan niet?![]()
Ik heb een lage weerstand (door overige medische problemen) en daardoor snel last van een zuurgraad die over de zeik is. Wat dan weer een schimmelinfectie als gevolg heeft. Ben er zelfs voor naar het ziekenhuis geweest, en naast een zware hormooncreme heb ik niets wat werkt. Die creme werkt ook niet optimaal en mag hem ook niet veel gebruiken omdat hij te zwaar is.

Sorry, maar die reacties hier zorgen voor een ehmm lachwekkende stemming
Krijg er gelijk aparte beelden bij
De eerste keer dat je vermoed dat het dat is, moet je wel naar de dokter, er wordt dan een uitstrijkje gedaan en dan weet je 't gelijk. Mocht je het daarna nog krijgen, is een telefoontje vaak al genoeg. Ik kreeg eerst altijd een creme, die moest je 3 dagen inbrengen. Daarna kreeg ik capsules, die moest je ook in brengen, stuk makkelijker en minder zooi, maar toch ook wel een oude onderbroek aan doen hoor!
Om het zeker te weten zou ik toch even naar de HA gaan, als het wél een schimmel is, wordt ie niet makkelijker te bestrijden als je te lang wacht... Maggie_Eddy schreef:DarkDreamer schreef:Maggie_Eddy: Zelfs als je niet lang wacht kan een schimmeltje lastig te bestrijden zijn, dus ik zou hoe dan ook gewoon direct naar de dokter gaan als er iets gaat jeuken van onder.
Ik weet, daarom heb ik ook staan; niet makkelijkERHeb er helaas veel te veel ervaring mee
. Ziekenhuis in en uit geweest en niets helpt. Echt om te janken.
DarkDreamer schreef:Maggie_Eddy schreef:
Ik weet, daarom heb ik ook staan; niet makkelijkERHeb er helaas veel te veel ervaring mee
Ik ook. Ziekenhuis in en uit geweest en niets helpt. Echt om te janken.
Affijn, flink verminderde weerstand natuurlijk, en aan de AB én bloedje heet... broei broei... En bedankt...