anti-verouderings/rimpelcréme. Zijn er die werken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:34

In Dove zit heel veel overbodige zooi zoals parfum en alcohol en conserveringsmiddel, het lijkt erop dat je zo natuurlijk mogelijke producten zal moeten kiezen voor jouw huid.

Ik ben geen expert, maar er wordt geadviseerd om spullen vrij van DEA, sulphate en parabenen te gebruiken.
Dat zijn een soort conserveringsmiddelen en het zit bijna overal in.

Marije_jiplover

Re: anti-verouderings/rimpelcréme. Zijn er die werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:13

Ik heb ook een behoorlijk gevoelige huid, die snel droog wordt. In de zomer had ik andere jaren altijd een schubbenhuid op mijn benen, zoveel schilfers. Het deed gewoon zeer van de droogte.
Ik ben sinds een paar maanden producten van Arise Swiss Alpine Cosmetics aan het gebruiken, via www.swissnaturals.nl
Je hebt maar heel weinig nodig en ik krijg er dus echt geen irritatie van. Het spul is niet goedkoop, maar als ik zie hoe lang ik nu al met een flesje bodylotion doe! En voor het eerst dat de schilfers op mijn benen echt weggaan, echt heel prettig spul.
De gezichtsproducten gebruik ik nog niet zo heel lang, maar ben ik tot nog toe ook erg tevreden over.
Ik deed eigenlijk nooit aan gezichtsreiniging, zo'n gedoe en irritatie is ook niks. Gewoon alleen met water en onder de douche met douchegel (maar niet te vaak, want daar ging mijn huid van trekken).
Sinds ik nu de huid 's avonds reinig met de reinigingsmelk en nadoe met de tonic, is mijn gezicht echt zachter en niet meer trekkerig.

Ik denk alleen dat een huid die al veel rimpels vertoont, niet gemakkelijk weer glad te krijgen is. Voorkomen dat het gebeurt, door de huid schoon en soepel te houden, is dan verstandiger. Alleen wellicht in geval van TS te laat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:15

Ach ik reinig mijn huid niet dagelijks, smeer 2 x in de week dagcreme en meer niet. En heb eigenlijk nog geen rimpeltjes, misschien ienie mienie als ik bovenop de spiegel sta maar verder niet.
Ken toch meerdere meiden van mijn leeftijd die al echt rimpels hebben met 30.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 11:10

:= Het is ook weer niet zo erg dat ik als een uitgedroogde perzik eruit zie.

Heb even twee foto's van mezelf

http://imageshack.us/photo/my-images/705/img0174yl.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/65 ... 0021d.jpg/

Die laatste is van net, die heb ik even met mijn webcam gemaakt. Heb wel wat meer kleur op mijn gezicht als dat hij weergeeft :)) Je ziet ook niet echt goed wat ik bedoel, maar het gaat om het gebied onder mijn ogen en net ernaast richting mijn slaap. Je ziet ook dat de zon daar niet komt, want heb witte streepjes.

Ra_chel

Re: anti-verouderings/rimpelcréme. Zijn er die werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:28

ik persoonlijk ben fan van de Biodermal bindweefsel creme , die heeft een bindweefselondersteunende werking en daardoor minder rimpels/groefjes etc.
ik ben die gaan gebruiken op advies van plastisch chirurg en orthopedisch chirurg , omdat ik nogal zwak bindweefsel heb.
tegenwoordig heet de creme trouwens PCLE creme , maar de werking is hetzelfde , en ik ben er echt tevreden over.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:19

rachel_j schreef:
ik persoonlijk ben fan van de Biodermal bindweefsel creme , die heeft een bindweefselondersteunende werking en daardoor minder rimpels/groefjes etc.
ik ben die gaan gebruiken op advies van plastisch chirurg en orthopedisch chirurg , omdat ik nogal zwak bindweefsel heb.
tegenwoordig heet de creme trouwens PCLE creme , maar de werking is hetzelfde , en ik ben er echt tevreden over.

Knappe orthopedisch chirurg dan, die doet namelijk niks met huid en bindweefsel, maar houdt zich bezig met botten en fracturen (oa). :+

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:57

mijn orthopedisch chirurg heeft mij aan mijn schouder geopereerd , heeft de rotator interval gesloten , en aangezien een orthopedisch chirurg zich bezig houdt met botten en gewrichten , horen de weke delen van de gewrichten daar ook bij , waaronder kapsels, ligamenten , peesaanhechtingen, en ga zo nog maar even door ,bindweefsel kun je ook aan het riedeltje toevoegen want hij dient daar van op de hoogte te zijn ivm het herstel van het gewricht na een ingreep. ( zo maak ik na een operatie overmatig littekenweefsel aan , is een paniekreactie van het bindweefsel , en is iets waar de chirurg tijdens de operatie rekening mee dient te houden.)