Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(ook lekker smakelijk...) 
mrjlnx schreef:Hier ook een periode gehad. Ongeveer een half jaartje geleden.Ik werd overal kots misselijk van, en dit duurde wel 1 a 2 maanden. Ik hoefde niet overtegeven, daar ben ik niet zo'n held in. Maar was wel
ontzettend beroerd. Alles stonk ook ontzettend, ik ben ook niet naar de huisarts gegaan omdat ik steeds dacht dat het weer beter ging een paar dagen en dan kwam het weer. Nu heb ik al een hele poos nergens meer last van. Vervelend wel, maar bij mij is het dus overgegaan.
Hier ook geen zwangerschap dus misschien valt het bij jou ook allemaal wel meeSterkte er mee!
! Bloed laten prikken heb ik een tijdje terug wel gedaan ivm dat ik vaak ontzettend moe ben (Dit speelt al heel lang dus zou niet in verband kunnen staan met een eventuele zwangerschap want dan had ik inmiddels allang een baby uit gepoept moeten hebben
). Maar niet hiervoor dus.
! 

Kan ook je hele lichaam ontregelen. Helemaal tijdens vakantietijd, omdat je dan toch een heel ander ritme hebt en daardoor meer kunt malen oid. (bv erge drukte voor de vakantie, kan pas tijdens de vakantie op gaan spelen maar dan leg je de link niet meer naar de drukte van voor de vakantie). Ceriadwen schreef:vuurneon schreef:Als je zwanger bent, ben je natuurlijk ook niet écht ongesteld... t zijn dan doorbraak cq.innestel bloedingen die je misleiden waardoor je denkt dat je ongesteld bent.
Maarre ik heb nog geen antwoord op mijn vraag TS: is je stoelgang verder wel normaal?
Nouuuu... ik was voor mijn gevoel normaal ongesteld hoor. De vergelijking slagaderlijke bloeding heb ik maandelijks en toen ook. Ben alleen niet op het briljante plan gekomen om het te filteren en te zien of het menstruatie was of iets dat er op leek :p
ik lig even in een deuk om je uitspraak het te filteren haha 
Misschien nog bij de HA een allergietest laten doen? (ik had 5 jaar terug namelijk ook geen last van een appel, maar nu wel: allergie was in een paar jaar tijd enorm verergerd)
. Ben altijd te licht geweest en ben nu eindelijk op goed gewicht, maar ben bang dat ze er nóg meer kilo's aan wil werken dan en dat zie ik niet zitten
. Ben overigens ook allergisch voor appel
.
? En hoe zou ik dat eventueel kunnen aanvragen?

! Ik kwam ook ooit bij een psycholoog voor iets heel anders, daar werd niet zozeer op ingegaan maar meer om 't feit dat ik volgens haar anorexia zou hebben (wat dus niet het geval was/is).. 
En ja, dat maakt je misselijk en beroerd 

Even laten testen en dan even verder kijken
?
!