Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), behandelt zij mij nu als "angst-patiënt". Ze legt nu alles uit wat ze doet, ook wat ik kan verwachten. Daarnaast weet ze dat ik panisch ben voor naalden, dus een verdoving werd eerst met een voorverdovende gel toegepast. Gelukkig ben ik gezegend met een goed gebit, maar helaas ligt er bij 1 tand een wortel bloot en die moet één keer in de zoveel jaar een nieuwe afdekking hebben. De laatste keer dat mijn tandarts een verdoving wilde geven, had ze een nieuwe techniek: je mond zover open doen als je maar kan (dus echt dat het bijna pijn doet) en dan geeft ze een spuitje in de spier achter in je mond (die dan strak staat). Op één of andere manier voel je die niet en dat bleek ook inderdaad het geval. Misschien helpt dit bij jou ook?
Balou_k schreef:Mwa ik poets met zo'n klokje twee en een halve minuut, mondwater gebuik ik bijna elke dag, flossen doe ik eigenlijk niet zo vaak.. Gebruik eens in de zoveel tijd van die roze tabletten om te kijken of het goed gepoetst is en dit is vaak ook zo..

Arabesk schreef:Even langs je huisarts gaan en om een pammetje vragen, echt waar, jezelf gewoon sederen.
Balou_k schreef:Ik denk niet dat ik zomaar een pilletje mee krijg bij de HAP..
Heb ook geen tijd voor een afspraak te maken gehad ben onderweg maar huis van mijn werk..
Nog even en dan is het zo ver mijn buik kriebelt

. Moest vandaag ook 3 gaatjes laten boren in mijn voortanden (waren onder mijn spalkje onstaan en toen deze eruit ging kwamen ze dus aan het licht). heb verder normaal nooit gaatjes bijna gelukkig. geloof ik mijn hele leven nu pas 6. Maargoed ik wel lekker die verdoving genomen. Normaal voel je daar niks van, nou de tranen sprongen in mijn ogen. Dat deed zeer! Maar daarna lekker pijnloos
Voelde me wel een beetje een olifant naderhand met zo'n dikke lip haha.
Ging hardstikke goed
En wat een verlossing om eindelijk van die pijn af te zijn. Noliita schreef:Ja ik ga ook niet meer naar m`n oude..durf me daar sowieso niet meer te vertonen aangezien ik al een eeuwigheid niet meer geweest ben.
![]()
![]()
Ik kan ook niet meer normaal slapen en leef nu even op pijnstillers.
Maar die mensen deden altijd zo banketstaaf, dat ik er niet meer naar toe te krijgen was. Ik kon dus op den duur ook niet meer normaal leven op pijnstillers en dan wil je wel. Maar ik zou even bellen naar een andere tandarts in de buurt waar je goede verhalen over hoort, en daar proberen om nog voor het weekend even te kunnen. Anders zit je er het hele weekend mee