Model wat mij beste bevalt zijn laagjes
dan kan ik zowel een staart als los dragen

Foto van mijn krullen zijn ergens in mijn profiel te vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

eowyn04 schreef:Ariebombarie schreef:ik ben trouwens naar een kapper geweest in Enschede, die mn doodgeslagenkrulhaar weer in 1 keer in de krul geknipt kreeg met een speciale kniptechniek. wil geen andere meer
maarre arie, enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, whoaaaa veels te ver weg....
woon in delluft.
Fred_Kroket schreef:Vind het niet echt een enorme krullenbol.. Ik heb meer krullen zoals kelis: http://www.elsbethschrijft.nl/wp-content/uploads/2010/05/kelis.jpg
Mijn schoonmoeder is kapster, als je in Friesland woont heb je daar echt een heeeeeeeeele goeie aan! Ik ben ongeveer 239403 keer verknipt, verkleurd en vernaggeld. Ik ben in Den Haag geweest, Zwolle, Leeuwarden, Groningen, Afrokappers, kappers die zeggen dat ze mijn haar wel kunnen knippen... Bij interesse wil ik haar adres wel geven!
Zoek goede conditioners voor je haar en verzorginsproducten die het niet uitdrogen. Dus een beetje vet in je haar i.p.v. mousse.
Succes!
haha leuke naam...
eowyn04 schreef:wendy, mijn haar lijkt aardig op dat van jouw.
Heb dan nog wat gemengde krullen, want ik heb hier en daar ook nog van die pijpenkrullen erdoor heen racen....

eowyn04 schreef:Ariebombarie schreef:andrelon vond ik altijd superslecht voor mn haar, daar werd het enorm droog van.... ik heb een kappers shampoo en merk echt het verschil
ik krijg van adrelon jeuk op mn kop.
Heb ik net vlooien, krabben.....