Make up advies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: Make up advies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:40

Ik denk niet dat je met een ander/goedkoper merk hetzelfde resultaat krijgt, maar proberen kan altijd natuurlijk :j Dan denk je in ieder geval niet achteraf: "had ik daar ook nog maar even naar gekeken" :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:46

Dat is waar, kga es even wat rond vragen maar die van Dior is echt wel heel erg goed
Ze heeft alle producten op gespreken die ze bij mij had gebruikt, allemaal van Dior, duur dus haha
Maar ik ga morgen even rond kijken :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 21:50

Ik heb zelf goede ervaring met Clinique, maar dat is ongeveer dezelfde prijsklasse volgens mij..Misschien nog iets goedkoper, dat zou je ook nog kunnen proberen :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:38

Corelli schreef:
WinSel schreef:
Kheb even een vraagje....
Kben vandaag bij Ici Paris XL geweest om advies te vragen en toen heeft ze me opgemaakt en de Foundation van Dior gebruikt, deze was echt waanzinnig goed maar kost meteen 45 euro...
Weet iemand hier een echt goeie foundation maar dan wat goedkoper ?
Ik wil niet dat je ziet dat je een klodder foundation op hebt, het moet naturel en egaal zijn..

Mijn ervaring is dat de écht goede, mooie foundations toch echt wat duurder zijn helaas :j Het is echter wel zo dat je er meestal maar een heel klein beetje van nodig hebt, dus het is even een investering, maar je doet er dan ook lang mee!
Voor advies over de wat goedkopere merken, kun je je ook laten adviseren bij de Etos of DA, maar ik zweer zelf bij de wat duurdere prijsklasse voor foundation, dat is gewoon het allermooist :j

Als je het over 2.50 foundation van essence hebt oke, maar er is ook een middenweg hoor!
Ik heb er eentje van maybelline voor een tientje en die doet het ook prima.
Daar ga ik echt geen 45 euro aan uitgeven en dat hoeft ook niet vind ik.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:16

WinSel schreef:
Dat is waar, kga es even wat rond vragen maar die van Dior is echt wel heel erg goed
Ze heeft alle producten op gespreken die ze bij mij had gebruikt, allemaal van Dior, duur dus haha
Maar ik ga morgen even rond kijken :)

Ik heb zelf in een parfumerie gewerkt en je betaald inderdaad flink voor een foundation. Ik heb er een van Chanel, zo tussen de 35 en 40 euro is die maar hij is perfect! En je hebt zo weinig nodig dat je er wel echt een jaar meedoet.. Ik wil in ieder geval nooit meer aan andere!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:58

NeverGiveUp schreef:
Als je het over 2.50 foundation van essence hebt oke, maar er is ook een middenweg hoor!
Ik heb er eentje van maybelline voor een tientje en die doet het ook prima.
Daar ga ik echt geen 45 euro aan uitgeven en dat hoeft ook niet vind ik.

Die maybelline kan prima zijn, maar als je een beetje een moeilijke huid hebt, dan ben je er niet met maybelline :n
En een foundation is toch de "basis" van je gezicht, dus ookal heb ik geen moeilijke huid, ik investeer er graag in :j

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 22:43

Wat ik ook probeer, mijn huid wordt nooit mooi van foundation :')
Het gaat er altijd heel lelijk uitzien en je ziet de foundation goed zitten, mijn huid is echt terror.
Zonder foundation vind ik ook niks.. ik krap vaak puistjes open (probeer nu echt te minderen)
Daarnaast heb ik gewoon een hele vlekkerige bleke huid waardoor ik er zo ongezond uit zie zonder foundation.
Ik wil nu gaan proberen te letten op mijn voeding :j