behoudt die trouwens zijn werking als je hem oplost?
Chocopasta
Geplaatst: 10-08-11 17:19
Tja dat is inderdaad je eigen koppie die je voor de gek houdt Pilletje is allang opgelost. Anders zou je hem, als hij wel gewoon doorspoelt, ook gewoon weer uit kunnen poepen, heeft ook geen nut dan
Jolliegirl
Geplaatst: 10-08-11 17:20
Die lossen op! Maar niet in gewoon water.. je slijm en werking van de slokdarm laten dat ding oplossen.
juist/.// menselijke enzymen.. ja als ik logisch nadenk dan weet ik ook wel dat het niet zou kunnen, na bijna een dag later nogsteeds. maar ik zou toch zweren dat hij er gewoon zit hoor.. vanacht om half 5 nog in panniek boven de gootsteen gehangen, en toen zei mijn moeder al dat dat niet kon. maar wel heel vervelend///
JuliaMaria
Geplaatst: 10-08-11 17:25
Ik denk dat je slokdarm inmiddels behoorlijk geirriteerd is van al het gekuch/gehoest/vingers die in kelen steken/geknabbel/etc dus het lijkt me niet vreemd dat je er nog last van hebt.
nee. vannochtend heb ik mijn jonge paard voor het eerst geladen en ben ik op ander terrein gaan rijden/ had nergens last van... begin steeds meer jullie verhaal te geloven. maar dannog. is het erg vervelend.
Joh, dat pilletje is al lang en breed weg! Die heeft er misschien 1 tel gezeten en is daarna of opgelost of doorgegleden. Het zit puur tussen de oren dat je dat dacht en voelde.
Zelfde als met grotere pillen slikken. Veel mensen vinden het eng zijn bang dat het blijft steken etc. en slikken daardoor slecht pillen. Terwijl je eten vaak in grotere brokken weg slikt zonder problemen.
jiperdepip
Geplaatst: 10-08-11 18:24
neem lekker een ijsje dat koelt je keel en dan neemt eventuele zwelling door irritatie weg
oke dan.. daar gaan we.. er staat een grote kan met water naast mijn bed. (heb in de tijd dat mijn snelle laptop opgestart is al de helft opgedronken). maar ik ga dus gwn proberen te slapen..
het lijkt trouwens wel erger geworden te zijn door mijn pil van net. maar .. als ik nadenk.. komt dat waarschijnlijk doordat ik dat denk. en een beetje schrik heb gekregen van die pilletjes.
Iris82
Geplaatst: 10-08-11 21:47
Ik wil je niet bang maken, maar ik heb dit ook een keer gehad, maar dan met een kauwgom. Die moet je ook niet doorslikken, dat weet ik wel, maar ik kon ff niets anders. Maar goed, ik denken dat ie nog in mn keel hangt. Na twee dagen naar de huisarts gegaan en die zei: heeft helemaal niets te maken met die kauwgom, jij krijgt een keelontsteking, wacht maar af. Hier heb je alvast een goede pijnstiller. En ja hoor.
arans
Geplaatst: 10-08-11 21:50
Ik ken dit ja. Dat het voelt alsof hij ergens vast zit. Alleen waarschijnlijk is hij nu allang al weg. Dus gewoon proberen te geloven dat hij weg is dat werkt het beste. Dit is het zelfde als een haar in je oog en als die eruit is dat het nog steeds iriteerd.
Meid, maak je geen zorgen, het zit alleen maar tussen je oren. Je lijf heeft even gereageerd op het blijven hangen van dat pilletje, en dat was een niet zo fijn gevoel. Als je er nu aan terug denkt, voel je hem weer zitten, maar er zit echt niets meer. Probeer niets anders te doen dan anders, dus niet meer eten of drinken dan je normaal doet, en je gedachten aan dat ding even uit te schakelen. Is echt de beste manier om ervan af te komen!
ik heb dit ook wel eens. gevoel dat ie in je keel zit blijft zolang je er aan blijft denken. vanaf t moment dat je het vergeet (en niet even 5 min vergeten maar wel langer) is het bij mij altijd over.
Mijn pilletje blijft bijna elke avond even steken haha! Ik neem dan vaak een grote slok water, gooi mijn hoofd achterover en slik het water in 1 keer weg in de hoop dat het pilletje dan mee glijd. Voel het daarna nog even zitten en een zoete smaak vrijkomen, maar ga gewoon slapen en de volgende dag is er niets aan de hand
haha na bijna 2 keer 24 uur voel ik het nog steeds. had gisteravond een pil laten oplossen, en vanochtend was hij inderdaad wat opgelost. dan zou hij er dus met mijn menselijke zuren ect. al helemaal niet kunnen zitten. maar voel het nog wel..
je hebt ws een wondje gehoest/gekucht of geschraapt in je keel,waardoor het voelt alsof er een pilletje zit,als dat wondje genezen is dan zal het gevoel ook weg zijn
X_Linz_X
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-11 21:09
kimmie261 schreef:
je hebt ws een wondje gehoest/gekucht of geschraapt in je keel,waardoor het voelt alsof er een pilletje zit,als dat wondje genezen is dan zal het gevoel ook weg zijn
Hij kan wel zijn blijven hangen, maar zou na een kwartier opgelost zijn, dat kan verder geen kwaad. Vaak zit het inderdaad tussen je oren
Mjay
Geplaatst: 11-08-11 21:25
zoiezo zal je van je slokdarm niet zoveel voelen als je ademt en zingt... je slokdarm doet dan niet zoveel.... en met eten was dat pilletje echt wel naar beneden gegaan hoor...
X_Linz_X
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 23:39
LovingTweety schreef:
Hij kan wel zijn blijven hangen, maar zou na een kwartier opgelost zijn, dat kan verder geen kwaad. Vaak zit het inderdaad tussen je oren
nu nog? dit word de derde nacht dus. en nog niks veranderd.
Maar je eten zakt toch ook naar je maag? Dan zit dat pilletje er allang niet meer. (als er echt wat zou zitten, zou je eten en drinken ook blijven hangen).