Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianneuhh schreef:@ juniper: de Diane pil word ik heeeel chaga van, dus dat is geen goed idee;)
@xxMaxx: dat houd ik liever over als allerlaatste optie, ik ben heel blij met mijn haar zo dus ik knip het liever niet af!
@annewill: nee, ik gebruik geen lak of gel of dat soort spul. Ook verf ik mijn haar niet, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Verder zal ik die vitamine B en dat huid/haar/nagels spul eens proberen, dankjewel voor de tips!

maaikemuis schreef:Maar, geef eens antwoord op mijn vraag. Welke pil slik je dan?

JuliaMaria schreef:Betekent dat niet gewoon dat je haar te lang is? Ik heb er geen verstand van hoor, maar heb zoiets wel eens gehoord?
Eefste schreef:oh, vreselijk zo'n huisarts! Zo heb ik er ook een aantal gehad. Ongelofelijk. Toen ik al ruim de helft van mijn haar kwijt was zei een van de huisartsen (man): Nou, ik vind het nog wel meevallen, en trouwens, ik wordt toch ook een beetje kaal!![]()
Zijn advies; je moet er maar mee leren leven...
Nou, fijne tip.. en bedankt! Dermatoloog gooide het eerst op mijn vegetarische leefwijze. Bleek ook niet waar te zijn.
Ondanks dat ik dus grote plukken haar uit m'n hoofd haal, ziet het er voller uit dan anders. Ik maak me maar niet druk meer.