Het is weer zover ... JEUK!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 21:42

gewoon koude kraan erop.

ik heb ook allergie voor insectenbeten en als ik mn medicijnen niet op tijd inneem krijg ik echt enorme jeukende plakaten. ik doe altijd tijdje onder de koude kraan houden hiermee koelt het heerlijk af en verdwijnt de jeuk weer even.

Anoniem

Re: Het is weer zover ... JEUK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:01

Wat voor medicijnen heb je als ik dat mag vragen?
Ik had een anti-allergicum maar toen uit het bloedonderzoek niks kwam vond de HA het geen zin meer hebben om dit te nemen .. Maar aangezien jij het blijkbaar ook hebt voor insectenbeten?

Koude kraan is ookal zo moeilijk, dan zou ik elke keer in de douche moeten gaan staan en ik vraag me af hoelang dit 'werkt' :+

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:07

pff goede vraag (iets met xy....) tis niet echt bedoelt voor dit soort reacties. mn ha schreef et vaker voor bij mensen omdat het goed werkt. moet et wel binnen uur na beet innemen dan werkt het.
heb ook een spraytje van acuut (ooit es bij een drogist gekocht) dit werkte bij mij ook perfect.

kraan tja bij mij werkt het even een uurtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:09

Xyzall waarschijnlijk? Dat heb ik dus ook :+ Zou geen zin hebben om te blijven nemen volgens mijn HA ...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:12

Voor zover ik heb gevonden is antihistamine alleen zinvol wanneer je ook allergisch reageert op de chiggerbeten. En hoewel ze van zichzelf verdomd veel jeuken lijkt het daar dus niet op en zou het wel eens kunnen kloppen. Anderzijds zou je het gewoon kunnen proberen, veel kwaad kan het m.i. niet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:16

Maar wat is allergisch reageren? :+
Morgen lijken die dingen waarschijnlijk weer op bloeduitstortingen, lijkt me ook geen gezonde reactie :P En verder reageer ik sowieso al heftiger dan de doorsnee-persoon .. De pensioneigenaar loopt in korte broek in de weides en heeft nog nooit een brobbeltje gehad :')

Zomaar proberen ben ik niet zo voor .. het blijft een chemisch pilletje .. alles kan uiteindelijk kwaad ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:37

Mwah, ik slik het momenteel dagelijks tegen de hooikoorts, dus hoewel het natuurlijk medicatie is is het niet een erg heftig middel en bij twijfel zou ik het wél proberen, maarja, dat ben ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:44

Klopt ook wel natuurlijk :j
Ik ga zien, misschien kan ik morgen toch even langs de HA, er zijn altijd nog afspraken die de dag zelf vrijkomen.. En verder morgen toch maar met de jeansbroek in de sokken daar rondlopen :Y) :))