Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Koffiekan schreef:carolalisa schreef:ik vraag me na je verhaal eigenlijk af wat de relatie van "v" en "b" tot jou zijn, welke leeftijd jij hebt en waarom je je ouders hierin niet in vertrouwen durft te nemen.
Ik ben 20. V en B zijn beide volwassenen. V ken ik via school, B via stage. Het niet in vertrouwen nemen van mijn ouders is nog een heel verhaal op zich.. Ik ga er even over nadenken of ik dat kan/wil typen..
Pauline schreef:Probeer een gesprek op te nemen waarbij je zegt dat je niet meer wil. Klinkt ontzettend naar wat ik nu ga zeggen, maar met alleen jouw verhaal gaat hij de bak niet in. Noem het ervaringsdeskundige.
Kortom, probeer, als het dsn echt niet te stoppen is, het in vredesnaam te bewijzen.
saskiakefie schreef:Mindfields schreef:Misbruik is NOOIT je eigen schuld! Dus ook niet gedeeltelijk.
ga ik absoluut in mee helemaal als je minderjarig bent, híj doet het![]()
En weetje als hij jou niet meer kan misbruiken.. wie zal misschien het volgende slachtoffer zijn?
Vreselijk wat je meegemaakt hebt en sterkte met het verwerkingsproces.
Ik hoop dat je toch aangifte gaat doen.
Het is voor je eigenbest wil. Maflinger_S schreef:Dat het paard te koop staat betekent dat je `jouw` deel wilt verkopen of heeft de mede-eigenaar ingestemd met verkoop en verkopen jullie dus allebei het paard (dat laatste lijkt me het meest logisch, maar je weet het nooit in dit verhaal)? Als jij het paard niet kwijt zou willen, ik kan me zo voorstellen dat je paard je lief is ondanks alles, dan zou je dus de mede-eigenaar moeten uitkopen?
Koffiekan schreef:Maflinger_S schreef:Dat het paard te koop staat betekent dat je `jouw` deel wilt verkopen of heeft de mede-eigenaar ingestemd met verkoop en verkopen jullie dus allebei het paard (dat laatste lijkt me het meest logisch, maar je weet het nooit in dit verhaal)? Als jij het paard niet kwijt zou willen, ik kan me zo voorstellen dat je paard je lief is ondanks alles, dan zou je dus de mede-eigenaar moeten uitkopen?
Als ik het paard voor mezelf kon/wilde houden zou ik hem idd uit moeten kopen, nu heeft hij ingestemd om het paard 'helemaal' te verkopen, alleen heb ik niet mijn werkelijke reden van verkoop benoemt tegen hem... Maar de helft van de 'opbrengst' is dus voor hem.
Pauline schreef:Probeer een gesprek op te nemen waarbij je zegt dat je niet meer wil. Klinkt ontzettend naar wat ik nu ga zeggen, maar met alleen jouw verhaal gaat hij de bak niet in. Noem het ervaringsdeskundige.
Kortom, probeer, als het dsn echt niet te stoppen is, het in vredesnaam te bewijzen.