Mijn darm heeft 7 jaar verdraaid gelegen met de blinde darm en is daarom geperforeerd geraakt waardoor ik zo'n buikpijn kreeg. Geen blinde darm ontsteking dus, maar ongeveer dezelfde pijn.
Yessy
Geplaatst: 29-07-11 13:53
Ik las laatst dat de blinde darm/appendix er in de helft van de gevallen voor niets uit wordt gehaald, omdat het toch iets anders blijkt te zijn. Als de dokter wel in dat gebied heeft zitten porren, zal 'ie heus wel weten wat 'ie doet
Ja weet je wat het is, iedereen heeft natuurlijk een eigen ervaring en heb ook gelezen op internet, idd worden de meeste er voor niks uit gehaald. Voor mijn eigen geruststelling zou ik graag willen dat hij naar de EHBO gaat, hij wil dit alleen niet en vertrouwd op zijn huisarts. Daar stuur ik hem weer heen als het niks minder is geworden.
Verder mag ik er niet meer te veel over zeggen want dan ben ik een zeur en maak ik me veelste druk, dus vraag afentoe hoe het gaat. Hij is 26 dus wijs genoeg hoop ik en hij voelt het, het beste.
pluche_pluus
Geplaatst: 29-07-11 18:29
Misschien heel vervelend maar probeer het dan eens zonder zetpillen? Dat hij dan wel zelf in de gaten heeft hoe zijn buik nu écht aanvoelt.
Nu is het voor ons natuurlijk erg lastig om te beoordelen of het wel of niet een blinde darm ontsteking is maar ik kan uit ervaring vertellen dat ik zoveel pijn had dat ik alleen nog maar krom kon lopen, op de bank kon liggen, niks eten of drinken en ook aan de zetpillen.
Dat beeld had ik ook altijd van blindedarmontstekingen, ken 2 mensen die echt op hun kop stonden van de pijn. Morgen zijn de 2 dagen voorbij en gaat hij naar de dokter, ik hoop dat deze hem door stuurd naar het ziekenhuis, want als ik dat zeg is het grote onzin.
Bij de huisartsenpost geweest, hij heeft een voedselvergiftiging, dit kon 2 tot 6 dagen duren, we zitten nu op dag 4 dus hopen dat het snel voorbij is! Kunnen we volgende weer nog van een weekje vakantie genieten
pluche_pluus
Geplaatst: 30-07-11 18:52
Gelukkig maar (hoewel dit ook natuurlijk vervelend is) scheelt weer een bezoekje aan de operatie kamer nogmaals veel sterkte!
Idd gelukkig dat het alleen maar een voedselvergiftiging is (al is ook die niet prettig, weet ik uit ervaring). Wat heeft hij gegeten dan dat hem zo slecht bevallen is??
Idd wel ''blij'' dat het dit is, maar vooral dat we nu weten wat het is.
Dinsdag zijn we even snel gaan Mac'en, hij had te veel besteld en zijn mac kroket thuis later op de avond opgewarmt, waarschijnlijk is deze de boosdoener geweest, en een flinke!