Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mika11 schreef:Waar maak je je toch zo druk om allemaal?
Je hebt weinig lol in je leven zo, volgens mij, veel te druk met ergeren aan van alles en nog wat.
Het enige wat helpt is verhuizen naar een vrijstaand huis in een seniorenbuurt (ook geen huilende baby's)
Hou dat beest gewoon bij je, en doe 'm dan een muilkorf om als hij onderweg overal z'n tanden in zet en je dat vervelend vindt. Probleem opgelost zou ik zeggen. Fujita_Amor schreef:Oja daar kan ik me ook aan ergeren. Mensen die de helft gelezen hebben en dan een reactie plaatsen. Dus een reactie waar nergens op slaat...
hestejente schreef:Fujita_Amor schreef:Oja daar kan ik me ook aan ergeren. Mensen die de helft gelezen hebben en dan een reactie plaatsen. Dus een reactie waar nergens op slaat...
Maar goed, je topic gaat over je ergeren. En ik erger me groen en geel aan mensen die slordig Nederlands schrijven. Want je bedoelt natuurlijk: "een reactie die nergens op slaat"
.
.Fujita_Amor schreef:Gosh...
Ik erger me aan de hele wereld nou goed?
Op bokt kan je blijkbaar ook al niks kwijt.
Tja dan moet je toestemming hebben voor een SA. Dan kun je dingen kwijt.
Trouwens ook lang niet alles want bokt heeft haar woordje wel klaar...
Jonge jullie weten niks van mijn geschiedenis af.
Jullie weten niet precies waarom ik me erger.
Ja wat ik heb getypt.
Dat weten jullie.
Verder niet.
Ergeren heeft altijd meerdere kanten.
Waarom iemand zich ergert kan gewoon zeuren zijn. Maar kan ook iets zijn wat dingen uit het verleden naar boven brengt.
hestejente schreef:mika11 schreef:Waar maak je je toch zo druk om allemaal?
Je hebt weinig lol in je leven zo, volgens mij, veel te druk met ergeren aan van alles en nog wat.
Het enige wat helpt is verhuizen naar een vrijstaand huis in een seniorenbuurt (ook geen huilende baby's)
Maar wel hardhorende senioren die de teevee wat harder zetten om 'm te kunnen verstaan. Dat kun je TS toch niet willen aandoen.
O jee je hond heeft een bot op. Uhh, wat denk je dat zijn voorouders atenHou dat beest gewoon bij je, en doe 'm dan een muilkorf om als hij onderweg overal z'n tanden in zet en je dat vervelend vindt. Probleem opgelost zou ik zeggen.
.