Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horseees schreef:Ik heb het niet alleen met geluiden, ook gewoon met bepaalde manieren van eten..
Heeft een deel te maken met mijn eetstoornis dat ik het walgelijk vond/vind om mensen te zien eten, maar dat storen aan smakken, slikken e.d. zal toch wel blijven
Ik vind het echt zooo walgelijk.

)
. Voeten zijn zo vies. Bah
Helemaal als er een stoflaagje opzit *rilling . loontje schreef:Mijn dochter die smakt niet echt maar kreunt.Nu heeft ze dit van haar vader dus ben er wel bekend mee dat ze daar vaak niks aan kunnen doen,maar hindelijk vind ik het wel.
JuliaMaria schreef:Kan ik ook totaal niet tegen... En dan heb ik een moeder die vroeger haar kaak veelvoudig uit de kom heeft gehad, met als resultaat dat je bij iedere "kauw" een tik hoort. Ik word serieus gillend gek als ik erop ga letten.
(Daarnaast kan ik er ook niet tegen als mensen op me ademen, in mijn buurt hoesten en voeten in het algemeen. Dus zal ergens wel iets niet goed zitten ofzo)

Suzanne F. schreef:loontje schreef:Mijn dochter die smakt niet echt maar kreunt.Nu heeft ze dit van haar vader dus ben er wel bekend mee dat ze daar vaak niks aan kunnen doen,maar hindelijk vind ik het wel.
Hahaha ja mijn dochtertje zoemt bij het eten, misschien bedoel jij hetzelfde met kreunen?? Ik vind dat nog wel schattig eigenlijk.
Ik zeg er natuurlijk niks van want zij kunnen er ook niks aan doen, haha ik zie het al voor me kan je even je adem inhouden ik kan niet slapen!
Zit ik daar met mijn 22 jaar mijn vader van bijna 70 te corrigeren. Gelukkig kunnen we er om lachen en maak ik er vaak een grapje van, maar vervelend vind ik het wel!