Eetgeluiden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mika11

Re: Eetgeluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:17

Kanelly
Op mijn werk heb ik daar ook geen last van, hoor. (demente bejaarden)
Daar eet ik ook rustig naast iemand die het eten tot in z'n haar heeft zitten.
En met z'n handen eet (die de hele dag overal en nergens in gegraaid hebben)

Maar buiten m'n werk irriteer ik me er wel aan.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:18

Ik kan er ook niet tegen, maar doe het zelf ook. :o

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:22

Ik kan er ook niet tegen. Irriteer me vooral aan mensen die hun snavel houden als hun mond leeg is, en dan een hap nemen en hele verhalen vertellen (vooral schoonzusje doet dit). Mensen die veel geluid maken als ze hun mond open doen om een hap ze nemen, alsof je een rubber van het raam haalt zeg maar, en als ik continu die eet bewegingen in mijn ooghoek zie wordt ik mega zenuwachtig en dat soppen; echt mega gruwelijk irritant. En dan erger ik me aan mezelf omdat ik mezelf daar aan erger, maar kan er echt niets aan doen..kortom; ik kan ook niet tegen eet geluiden..

Geke_Lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:27

Ik vind het ook vreselijk.
heb dan gelijk geen zin meer om te eten, gelukkig is mijn zus de enige die zo onsmakelijk eet. Het liefste stop in mijn vingers in mijn oren en houd mijn ogen dicht, maar dat eet zo lastig. dus helaas zit er niets anders op dan het moeten aanhoren en met moeite mijn bord leeg te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:43

horseees schreef:
Ik heb het niet alleen met geluiden, ook gewoon met bepaalde manieren van eten..
Heeft een deel te maken met mijn eetstoornis dat ik het walgelijk vond/vind om mensen te zien eten, maar dat storen aan smakken, slikken e.d. zal toch wel blijven :+

Ik vind het echt zooo walgelijk.

ik heb precies hetzelfde hahaha. Echt verschrikkelijk als ik mensen in de trein zie eten oid.

Inmiddels doe ik het zelf maar wel gewoon, maar dan voel ik me wel heel schuldig naar mijn omstanders.
Idioot eigenlijk. Maar ik vind het echt niet prettig om mensen te zien eten :') :\

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:43

Hier IKKE! Als ik 1 grote ergernis heb is dat me ergeren aan eetgeluiden!! Smakken, klokken, malen, knakken, slurpen, echt alles wat met eetgeluiden te maken heeft. Vreselijk.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:44

Oh mijn zus, die hoort alles 10x gehard als het om kauwen/eten gaat :Y) Heel irritant!

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:55

En dan voor al als mijn moeder s'ochtends haar koffie opslurpt...

Met die klokgeluiden.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:57

Kan ik ook totaal niet tegen... En dan heb ik een moeder die vroeger haar kaak veelvoudig uit de kom heeft gehad, met als resultaat dat je bij iedere "kauw" een tik hoort. Ik word serieus gillend gek als ik erop ga letten. :o

(Daarnaast kan ik er ook niet tegen als mensen op me ademen, in mijn buurt hoesten en voeten in het algemeen. Dus zal ergens wel iets niet goed zitten ofzo :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 18:58

haha dat van voeten heb ik ook :') . Voeten zijn zo vies. Bah :') Helemaal als er een stoflaagje opzit *rilling .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:04

Belady schreef:
En dan voor al als mijn moeder s'ochtends haar koffie opslurpt...

Met die klokgeluiden.

Oh ja afschuwelijk. Ik kan daar niet tegen, echt niet.
Ikzelf doe dat ook niet. Ik klok of slurp of smak niet. Alleen met chipjes kraak ik natuurlijk maar dat doe ik niet, dat doet het chipje. :')

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:04

Ooh heel herkenbaar.Ben er ook zo 1 die er niet tegen kan.

Dochter van manlief heeft het heel erg en die doet dan ook nog eens steeds haar tong over der kin(ok bijna dan)...Nou als dat gebeurt gaat mijn maag draaien en kippevel op mijn lichaam.
Gelukkig is het wel iets minder geworden in 2 jaar tijd maar werkelijk die kon eten als bijwijze een varken.

Mijn dochter die smakt niet echt maar kreunt.Nu heeft ze dit van haar vader dus ben er wel bekend mee dat ze daar vaak niks aan kunnen doen,maar hindelijk vind ik het wel.

Stomme is dat vast iedereen geluiden maakt.Smakken,kraken,kreunen het maakt niet uit iedereen heeft het maar hoor liever mezelf dan een ander.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:05

Oh hou op! Mijn vader heeft schots en scheve tanden en slurpt alles naar binnen, jakkes. Maar hij krijgt een beugel gelukkig :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:06

loontje schreef:
Mijn dochter die smakt niet echt maar kreunt.Nu heeft ze dit van haar vader dus ben er wel bekend mee dat ze daar vaak niks aan kunnen doen,maar hindelijk vind ik het wel.

Hahaha ja mijn dochtertje zoemt bij het eten, misschien bedoel jij hetzelfde met kreunen?? Ik vind dat nog wel schattig eigenlijk.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:06

Ik vind het verschrikkelijk als er mensen uit ons gezin smakken. Van andere mensen heb ik nog zoiets van ja, daar ben ik zo weer vanaf; maar bij familie vind ik het echt walgelijk. Ik ben niet de enige in huis die dat vind, mijn zus gelukkig ook :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:12

Oh ik vind dat zó afschuwelijk smerig!

Bij mijn vriend zit iemand in de familie die met mond dicht nog smakt, hoe knap is dat! :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:14

JuliaMaria schreef:
Kan ik ook totaal niet tegen... En dan heb ik een moeder die vroeger haar kaak veelvoudig uit de kom heeft gehad, met als resultaat dat je bij iedere "kauw" een tik hoort. Ik word serieus gillend gek als ik erop ga letten. :o

(Daarnaast kan ik er ook niet tegen als mensen op me ademen, in mijn buurt hoesten en voeten in het algemeen. Dus zal ergens wel iets niet goed zitten ofzo :o )

aaah dit heb ik dus ook!! ik kan niet tegen eetgeluiden, en hard ademen en hoesten en scheten en boeren _O-
En voeten.. ik kan daar ook niet tegen _O-

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:15

Suzanne F. schreef:
loontje schreef:

Hahaha ja mijn dochtertje zoemt bij het eten, misschien bedoel jij hetzelfde met kreunen?? Ik vind dat nog wel schattig eigenlijk.

Nee echt een beetje kreunen en steunen noemen wij het altijd...Alsof ze een wereld maal zit te eten hahaha
Denk dat je het wel kan vergelijken met iemand die kreunt als ze op staan en daar moeite mee hebben.
Ze heeft het zelf dus ook echt niet door en valt heel moeilijk af te leren dus(uhm helaas).

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:15

Bij mij is het andersom, ik kan niet eten in gezelschap dat ik niet ken omdat ik bang ben dat ik geluid maak...

Dan knijpt ook heel mijn keel dicht en ga ik me verslikken en zo, daarom eet ik nooit met vreemden :+

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:18

oh ahw bah mijn broer smakt ook altijd zo ik wordt er helemaal geïrriteerd van. Maar ik heb het idd ook met ademen als er vriendinnetjes bij me logeren kan ik nooit slapen omdat ik me op zit te vreten over die zware ademhaling van hun :+ Ik zeg er natuurlijk niks van want zij kunnen er ook niks aan doen, haha ik zie het al voor me kan je even je adem inhouden ik kan niet slapen! :+

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:18

ik heb ook een eetgeluidallergie! Als mijn moeder een sinaasappel opeet doet ze dat nooit normaal. Altijd superveel slurpen en zuigen tot ik er genoeg van krijgt en probeer ongemerkt weg te glippen, omdat ik er niet tegen kan :D

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:22

Vreselijk, ik kan er ook misselijk van worden! Eetgeluiden kunnen echt mijn eetlust verpesten. Mijn vader woont al jaren alleen en als ik daar eet dan zit ik me zoms ook op te vreten van binnen. Mannen alleen verliezen hun fatsoen, smakken en praten met volle mond :+ Zit ik daar met mijn 22 jaar mijn vader van bijna 70 te corrigeren. Gelukkig kunnen we er om lachen en maak ik er vaak een grapje van, maar vervelend vind ik het wel!

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:23

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:25

Vorken welke tegen tanten tikken. Aah, maak me gek!

Of super langzaam een stuk van een appel bijten, brr...

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:04

Menino schreef:
haha dat van voeten heb ik ook :') . Voeten zijn zo vies. Bah :') Helemaal als er een stoflaagje opzit *rilling .

Hahahaha, voeten zijn idd ieeeeeeuw-materiaal -O-