Sauna

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:05

Sauna heerlijk!
Vorige week naar Thermen in Tilburg geweest, erg knusse sauna, schoon en goede prijs-kwaliteit verhouding met het eten.

Ook al een keer naar Zwaluwe hoeve geweest, sauna's zelf erg mooi alleen het eten vond ik erg slecht.
Volgende maand ga ik denk ik naar Suomi, (10 min. fietsen)

Liselot

Re: Sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:09

ik probeer 1x per maand naar de sauna te gaan. Ga eigenlijk altijd naar de Holterhof in Enschede. Van 18.00 tot 23.00 hebben ze een avpndtarief en daar maak ik meestal gebruik van.

De eerste keer dat ik ging voelde ik me 10 minuten een beetje ongemakkelijk, maar het maakt me nu helemaal niets meer uit dat ik in mijn blote kont loop. Hang mijn badjas meestal ergens op en trek die pas weer aan als ik weer naar huis ga :D

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 20:18

haha ja ik doe mijn badjas ook nooit aan. Heb wel een grote handdoek voor het zitten in de sauna en voor als ik buiten niet te snel wil afkoelen of als ik in het voetenbadje zit heb ik (iedereen trouwens) ook een handdoek om maar voor de rest gewoon lekker naakt :D

Eerlijk gezecht kan ik me nog wel voorstellen ook dat je gaat rommelen met je partner als je naar de sauna gaat :o Zelf zou ik het niet doen en ik vind het ook echt niet kunnen, maar kan me de drang wel voorstellen :+ maarja. dan moeten ze maar wachten tot ze weer thuis zijn :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:19

Ik word er echt naar van! Die hitte bah

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:34

loveidefix schreef:
haha ja ik doe mijn badjas ook nooit aan. Heb wel een grote handdoek voor het zitten in de sauna en voor als ik buiten niet te snel wil afkoelen of als ik in het voetenbadje zit heb ik (iedereen trouwens) ook een handdoek om maar voor de rest gewoon lekker naakt :D

Eerlijk gezecht kan ik me nog wel voorstellen ook dat je gaat rommelen met je partner als je naar de sauna gaat :o Zelf zou ik het niet doen en ik vind het ook echt niet kunnen, maar kan me de drang wel voorstellen :+ maarja. dan moeten ze maar wachten tot ze weer thuis zijn :)

Nou, kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je wilt dat iedereen dat ziet, maar goed, ieder zn ding... Ik hoefde in ieder egval niet zo nodig meer in dat kruidenbad ;)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 21:14

Heerlijk, ik en mijn vriend gaan ook graag! Het Elysium is onze favoriet. Vaak gaan we na 17:00, dan is de entree een tientje per persoon minder. Met nog een kortingsbonnetje erbij zitten we meestal voor 10 euro per persoon een avond in de sauna :D We knappen er echt van op en het is altijd heel ontspannend en gezellig! Vaak eten we er ook een hapje. Behandelingen doen we eigenlijk nooit, zeker voor een avondje vervelen we ons in het Elysiym geen minuut :)

Bij de Zwaluwhoeve zijn we ook een aantal keer geweest en die vond ik ook erg mooi, maar een stuk verder uit de buurt. De Veluwse Bron staat nog op ons to-do lijstje.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 21:22

Hier nog iemand!
Geweldig, de sauna. Ik ga altijd naar Elysium in Bleiswijk. Heel mooi en groot saunacomplex. Nu ik Elysium gewend ben vind ik andere sauna's vaak tegenvallen... Heb ondertussen al wel een aantal sauna's bezocht, en de Veluwse Bron vind ik ook echt super!

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 05:00

Ja, klopt. Maar als je echt niet naakt durft altijd nog beter dan een badpak. Dat lijkt mij 3x niks! Zo'n synthetisch lapje strak om je heen bij 70 graden. Iiieeeuuuwwww

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:10

Ik voel die bikini of badpak echt niet in de sauna.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:39

Ik hou ook van de sauna!
Ik kan daar echt van genieten, en ik voel me ook als 'herboren' als ik weer thuis ben! :j

Ik ga altijd naar 'Sauna Dennenmarken' in Roermond. :)
Soms ook met vriendjelief, maar die vind het niet zo fantastisch als ik, helaas..

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:33

lesilla schreef:

Niet?
Maar als je eenmaal zonder in de sauna heb gezeten, dan wil je denk ik niet meer mét badpak aan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:37

pluche_pluus schreef:
lesilla schreef:

Niet?
Maar als je eenmaal zonder in de sauna heb gezeten, dan wil je denk ik niet meer mét badpak aan.

Ooh ga soms ook zonder hoor, maar denk ook dat het aan mij licht. Ik en men vriend doen altijd drie keer 15 minuten met tussendoor koud zwembad. Maar echt hoe hard die sauna ook staat zweten doe ik pas in de helft en aan het einde is het gewoon druppels. Hetzelfde met sporten ik zweet amper :') Denk dat daar het verschil zit, en ook dat het in de tuin is van zijn ouders moesten ze inneens in de tuin zijn om één of andere reden :brr:

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:55

Ik hou er ook van :D Ik ga ook een paar keer jaar en vind het heerlijk :j Ga wel alleen op de vrouwendag (laatste dinsdag van de maand). Helemaal naakt maakt mij niet uit, ben ook wel op gewone gemengde dagen geweest, maar ik ga toch liever op de vrouwendag haha, al die oude kerels met bierbuiken enzo, loop je daar als jong meisje tussen, nou nee bedankt :+ Nee ik hou het toch maar fijn bij vrouwendag :')

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:50

Ik vind vrouwendag juist vreselijk, al dat gekakel... :D

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:03

Kieffer schreef:
De Veluwse Bron staat nog op ons to-do lijstje.

Zeker doen! Ik ben er deze week nog geweest en een maand geleden, had toevallig wat leuke toegangsbonnen. In september gaan we nog een keer want ik heb nog een bon uit de margriet voor een rasul pakking met z'n vieren.
Afgelopen maandag had ik voor het eerst een voet reflexmassage en een Indaise hoofdmassage. Die moet je wel echt reserveren want dat had ik vorige keer niet gedaan en toen was alles vol :(

Shaar schreef:
Hier nog iemand!
Geweldig, de sauna. Ik ga altijd naar Elysium in Bleiswijk. Heel mooi en groot saunacomplex. Nu ik Elysium gewend ben vind ik andere sauna's vaak tegenvallen... Heb ondertussen al wel een aantal sauna's bezocht, en de Veluwse Bron vind ik ook echt super!

Je zegt dat je andere sauna's vaak vindt tegen vallen.. De Veluwse Bron dan ook vergeleken met Elysium? Want dat betekent dat ik ook echt naar Elysium moet!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:04

Shaar schreef:
Ik vind vrouwendag juist vreselijk, al dat gekakel... :D

Lol lijkt me ook nog drukker worden dan..

Enne.. of er nou mannen naar je kijken of vrouwen (aangezien ik denk dat er op vrouwendag genoeg lesbies gaan)..

thysvisscher

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:07

Wij vinden SaunaDrôme in Putten en Sauna Van Egmond in Haarlem erg leuk en netjes.
Na een lekker dagje sauna kan je er weer lekker herboren tegenaan!
Thermea 2000 en Zwaluwhoeve vielen tegen, heel erg massaal.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:12

ladyjoy schreef:
Shaar schreef:
Hier nog iemand!

Je zegt dat je andere sauna's vaak vindt tegen vallen.. De Veluwse Bron dan ook vergeleken met Elysium? Want dat betekent dat ik ook echt naar Elysium moet!

Nou ik heb de site bekeken en die ziet er ook érg goed uit!! Ook meer dan genoeg sauna's, baden en restaurants! Prijzen zijn een beetje te vergelijken met de Veluwse Bron!

http://www.elysium.nl/nl/home/1474/

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:14

Ter info voor anderen: als je naar een sauna als de Veluwse Bron bent geweest, wil je niet meer naar andere sauna's omdat die dan heel snel tegen vallen (klein, minder fris/uitgebreid, drukker - omdat het hier zo groot is, merk je, vooral doordeweeks, niet veel van de drukte).

Deze sauna is voor ons (m'n vriendinnen en ik) ruim 240 km rijden (heen en terug reis) maar dat is het dubbel en dwars waard!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:27

Ik moet ook zeggen dat uitgebreide sauna's me meer trekken, omdat je je daar echt een volle dag kan vermaken :)
Elysium was ook erg uitgebreid inderdaad, maar het regende zo hard buiten dat de buitenfaciliteiten niet echt aantrekkelijk waren. Jammer vond ik dat het eten zo duur was, en dan ook nog niet echt lekker, en dat ze de helft van de horeca sluiten op een drukke dag...
Veluwse Bron staat echt nog op mijn verlanglijst!!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:54

ladyjoy schreef:
Shaar schreef:
Hier nog iemand!

Nee, Veluwse Bron kan zeker tippen aan het Elysium! Het Elysium is voor mij heel dichtbij, dus vandaar dat ik daar altijd te vinden ben. Heb verder ook een hoop andere sauna's gezien, maar het Elysium vind ik vanwege de sfeer, inrichting en faciliteiten echt top. Ben afgelopen jaar ook een keer 2 dagen naar de Veluwse Bron geweest, en dat is ook een sauna zoals ik vind dat een echte sauna hoort te zijn :j

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:10

Nou ben ik al geen sauna-mens,
Maar zeker niet nu n collega mij heeft 'toevertrouwd' (zat op te scheppen zeg maar) dat hij minimaal 2x per maand door het hele land naar sauna's gaat (met of zonder zijn vriendin) om er mensen te vinden voor sex. Dat ze dan wat beginnen in de sauna en later weer ergens afspreken.

Als ik dan lees van mensen die anderen hebben zien vozen: misschien was t mn collega wel... :')

Nogal een ontboezeming, bekijk em nu met andere ogen, maar ok, ieder zijn ding.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:12

Brrr ga dan naar een parenclub denk ik zo :=
Hoor ook veel van die verhalen dat sommige als prive sauna zijn begonnen en zoveel gespeeld werd dat het zch ontwikkelde tot seksclubje.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:17

@lesilla: parenclub doen ze ook :=

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:18

Moet zeggen, dat vozen heb ik alleen bij Zuiver gezien, verder heb ik het nog nooit meegemaakt. Al moet ik toegeven dat sinds ik weet waarom mijn ex graag een sauna wilde openen, ik er ook wat anders tegenaan kijk. Maar goed, ik ga er met mijn man heen dus ik wens ze veel plezier met kijken, als ze maar van me afblijven :D