Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelf zou ik het niet doen en ik vind het ook echt niet kunnen, maar kan me de drang wel voorstellen
maarja. dan moeten ze maar wachten tot ze weer thuis zijn
loveidefix schreef:haha ja ik doe mijn badjas ook nooit aan. Heb wel een grote handdoek voor het zitten in de sauna en voor als ik buiten niet te snel wil afkoelen of als ik in het voetenbadje zit heb ik (iedereen trouwens) ook een handdoek om maar voor de rest gewoon lekker naakt![]()
Eerlijk gezecht kan ik me nog wel voorstellen ook dat je gaat rommelen met je partner als je naar de sauna gaatZelf zou ik het niet doen en ik vind het ook echt niet kunnen, maar kan me de drang wel voorstellen
maarja. dan moeten ze maar wachten tot ze weer thuis zijn
We knappen er echt van op en het is altijd heel ontspannend en gezellig! Vaak eten we er ook een hapje. Behandelingen doen we eigenlijk nooit, zeker voor een avondje vervelen we ons in het Elysiym geen minuut 

pluche_pluus schreef:lesilla schreef:Ik voel die bikini of badpak echt niet in de sauna.
Niet?
Maar als je eenmaal zonder in de sauna heb gezeten, dan wil je denk ik niet meer mét badpak aan.
Denk dat daar het verschil zit, en ook dat het in de tuin is van zijn ouders moesten ze inneens in de tuin zijn om één of andere reden
Ik ga ook een paar keer jaar en vind het heerlijk
Ga wel alleen op de vrouwendag (laatste dinsdag van de maand). Helemaal naakt maakt mij niet uit, ben ook wel op gewone gemengde dagen geweest, maar ik ga toch liever op de vrouwendag haha, al die oude kerels met bierbuiken enzo, loop je daar als jong meisje tussen, nou nee bedankt
Nee ik hou het toch maar fijn bij vrouwendag
Kieffer schreef:De Veluwse Bron staat nog op ons to-do lijstje.

Shaar schreef:Hier nog iemand!
Geweldig, de sauna. Ik ga altijd naar Elysium in Bleiswijk. Heel mooi en groot saunacomplex. Nu ik Elysium gewend ben vind ik andere sauna's vaak tegenvallen... Heb ondertussen al wel een aantal sauna's bezocht, en de Veluwse Bron vind ik ook echt super!
ladyjoy schreef:Shaar schreef:Hier nog iemand!
Geweldig, de sauna. Ik ga altijd naar Elysium in Bleiswijk. Heel mooi en groot saunacomplex. Nu ik Elysium gewend ben vind ik andere sauna's vaak tegenvallen... Heb ondertussen al wel een aantal sauna's bezocht, en de Veluwse Bron vind ik ook echt super!
Je zegt dat je andere sauna's vaak vindt tegen vallen.. De Veluwse Bron dan ook vergeleken met Elysium? Want dat betekent dat ik ook echt naar Elysium moet!
ladyjoy schreef:Shaar schreef:Hier nog iemand!
Je zegt dat je andere sauna's vaak vindt tegen vallen.. De Veluwse Bron dan ook vergeleken met Elysium? Want dat betekent dat ik ook echt naar Elysium moet!