Ben hier ook al tijden voor in therapie maar ergens moet er nog steeds een knopje om om het aan te kunnen vechten. Heb ook een tijd in groepstherapie gezeten, dit leek heel erg te werken maar heeft helaas niet echt de uitwerkingen gehad die t moest hebben. (in die periode 10 kilo afgevallen, nu zeker weer 15 aangekomen)
Ik sta nu hier http://www.co-eur.eu/index.php op de wachtlijst.
Maar die is erg lang. Dit gaat een hele lange intensieve behandeling worden waar ik zeker 3 keer in de week heen zou moeten.
Het is ook niet alleen gericht op t eten, maar ook juist op wat er achter zit.
Nanne schreef:Ik heb altijd al, sinds de pubertijd, eetbuien gehad, maar rond mijn 20e ben ik ruim 30 kg afgevallen onder het mom "als ik slank ben, ben ik gelukkig".
Dat is bij mij ook de grootste valkuil, ik hou mezelf ook nog steeds ergens voor dat ik pas gelukkig ben als ik afval. Maar de angst dat dat niet zo is is ook zo groot dat ik bijna niet durf af te vallen.
Nu kan ik me verschuilen achter dat dik zijn.
Tuurlijk weet ik ook echt wel dat dat onzin is, maar t zit echt tussen mn oren.

ik heb altijd wel gedacht dat ik er dus zelf wel af kon komen. En elke dag denk ik morgen ga ik echt weer beginnen met gezond eten. en daar ben ik dan ook de hele dag mee bezig. Ik word er gek van. Ik ben nu op vakantie en voel me gewoon zwaar klote.. het is nu erger dan ooit. Heb nu al zon 2/3 week elke dag een vreetbui. En dan wil ik weer afvallen en houd ik dan weer niet vol enz. Maar dan eetik ook te weinig op zo'n dag..

....