ok, heel verhaal:
Ik sta te mesten, en de staleigenaresse komt voorbij en zegt niets.
Toen dr man, kwam ook voorbij en zegt niets. Komen ze later naar me toe dat ze met me wilde praten.
Dus ik: nou ik ook, want ik wilde mn stal opzeggen.
Afijn, kort gezegd, alles mijn schuld, ik stook mensen op stal op
Ik zeg gewoon wat ik ervan denk en wat andere ervan denken, vraag ik wel eens, maar wat ze doen, moeten ze zelf weten.
Afijn, zij waren met zijn 2-en en ik dus alleen en ik had begrepen dat ze het fijn vonden dat ik snel weg ging, hoe sneller hoe beter.
Zo kwam dat dus op mij over.
Dus ik via, waar ik in september ga staan, maar de stal is nog niet klaar, kon ik bij een boertje terecht op het land.
Heb ik wel even geen stal en geen rijbak, maar ik kan naar haar toe om te rijden en het zit midden in het natuurgebied, dus buitenrijden is daar geen probleem!
Dus ik in de middag al mn spullen ingepakt en wilde weg. Komt die vent naar me toe dat ik een maand opzeg termijn heb en bla bla bla. dus ik: jullie willen toch dat ik weg ga. Nou was dat dus absoluut niet zo nou en ik had dus begrepen van wel.
Dus ik ging echt volledig uit mn stekker. Ik flipte helemaal geloof ik
Maargoed, had meneer mn trailer geblokkeerd, zodat we niet weg konden. Dus ed en ik die baal kuil opzij geschoven, dus nog mooi een zweepslag eraan over gehouden in de kuit
Had hij natuurlijk niet verwacht, dus ik mn paarden uit de boks getrokken en aan mn vriendin gegeven en haar van het erf af laten gaan. dus die stond op de weg met 2 paardjes.
Had meneer de uitgang geblokt. Toen heb ik de politie gebeld.
Afijn, ik had natuurlijk geen poot om op te staan. Had natuurlijk een contract ondertekend. met een maand opzegtermijn.
Stom natuurlijk, maargoed.
En ik had dus begrepen dat ik zsm weg moest en nu moest ik nog effe een maand opzegtermijn betalen.
Afijn, met dank aan de polite konden we wel weg, want daar zorgde ze gewoon voor.
Ik heb die vent 300 euro betaald en hij mag erin stikken.
We hadden het ook via het gerecht kunnen doen natuurlijk, maar ik weet niet of dat ervan was gekomen, want dan kwam dit zwarte geld natuurlijk ook aan het licht...
Ben benieuwd of hij het nu nog wel terug stort als hij een andere klant heeft voor 1 augustus, want dat zou hij doen. en anders stikt hij er maar in.
Misschien dat ik nog wel eens ga denken aan de belasting......
Dus nu staan mijn paardjes bij een boer op het land. Gelijk de vuurdoop, want het blijft hier regenen. Heb ze wel lekker een regendekentje opgedaan....
Hopelijk vinden de paardjes het even niet erg in de regen en zonder stalletje. Ze zijn met zijn 2-tjes dus kunnen aan elkaar optrekken.
Dus een hoop gezeik allemaal.
Heb ook lekker hoofdpijn en dan die kuit. Jippie!!
Zal allemaal wel goed komen, maar voor mij op dit moment om het even een plekje te geven, vind ik moeilijk....