Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jordy schreef:14 dagen zachte kost eten? Ik zat na 5 dagen alweer bij de mac donalds!![]()
Verder heeft het bij mij ook echt 2 weken geduurd voordat ik me weer optimaal voelde.
Sterkte en succes met uitzieken!
mayniac_val schreef:Jordy schreef:14 dagen zachte kost eten? Ik zat na 5 dagen alweer bij de mac donalds!![]()
Verder heeft het bij mij ook echt 2 weken geduurd voordat ik me weer optimaal voelde.
Maar de Mac is ook best zacht eten! De patatjes waren het eerste vaste voedsel dat ik at na mijn operatie

en dan lees ik hier dat heel veel mensen 2 weken niks mogen doen.. misschien niet slim van mij geweest om toen gelijk weg te gaan dus
wonderworst_ schreef:ohh ik moest 1 nachtje extra in het ziekenhuis blijven omdat ik wel wat bloed had verloren en daardoor er misselijk en zwak was.. maar toen ik weer naar huis mocht ging ik gelijk met me vader naar het winkel centrum bij ons omdat het koninginne dag wasen dan lees ik hier dat heel veel mensen 2 weken niks mogen doen.. misschien niet slim van mij geweest om toen gelijk weg te gaan dus
mayniac_val schreef:Jordy schreef:14 dagen zachte kost eten? Ik zat na 5 dagen alweer bij de mac donalds!![]()
Maar de Mac is ook best zacht eten! De patatjes waren het eerste vaste voedsel dat ik at na mijn operatie
krijg ik spontaan zin in!berbertje schreef:Ik ben 4 juli geopereerd aan mijn keelamandelen. Het is mij erg meegevallen. 2 dagen later zat ik alweer op het paard! Je moet gewoon door de pijn heen eten, als je eet dan komt dat langs die korsten en dan geneest het beter en sneller. En inderdaad zetpillen 1000mg zijn een absolute must om te hebben!
wonderworst_ schreef:ohh ik moest 1 nachtje extra in het ziekenhuis blijven omdat ik wel wat bloed had verloren en daardoor er misselijk en zwak was.. maar toen ik weer naar huis mocht ging ik gelijk met me vader naar het winkel centrum bij ons omdat het koninginne dag wasen dan lees ik hier dat heel veel mensen 2 weken niks mogen doen.. misschien niet slim van mij geweest om toen gelijk weg te gaan dus
zimbabwe schreef:Hahaha..ik ben afgelopen 6 juli "geholpen" aan mijn amandelen en ben gister dus voor het eerst weer aan het werk gegaan. Die 2 weken zijn echt niet voor de flauwekul geweest, was na 10 dagen pas weer zover dat ik een beetje kon praten. Ik had echt heeeeeeeeeeeeeeel veel pijn. De onstekeingen die ik altijd had waren qua pijn hetzelfde alleen was dit veel intenser op een of andere manier. Voroal 's ochtens als je wakker wordt is een ramp! Dan is je keel droog en ik heb liggen snurken omdat alles zo opgezet is en dan voelt het alsof ze in je open wonden hebben zitten raspen.![]()
Nu gaat het eigenlijk best heel goed maar heeft dus echt wel 10 dagen geduurd voordat de pijn minder werd en dat viel me echt heeeeeeeeeeeel zwaar tegen!
Btw ook de mac patat was hier weer het eerste vaste voedsel. is prima te doen, is zo zacht!
dan kan ik ook niet meer praten...
ondanks dat ik al 16 was en mijn amandelen dus abnormaal groot waren, dus de wonden ook erg groot.. ik heb er echt geen last van gehad... toen ik op de uitslaapkamer lag ik gelijk met me moeder te praten, en zei gelijk dat het minder erg was als een echte ontsteking die ik altijd had! voor alle mensen die nog moeten sterkte!

op de uitslaapkamer was me keel nog gaan bloeden en ik lag op me zei dus het bloed liep zo me mond uit, en de andere helft van het bloed had ik doorgeslikt ( en geloof me, daar word je pas misselijk van, en uiteindelijk spuug je dat uit, en dat stinkt een partij!!
) Rebel_Jits schreef:De eerste nacht ben ik elk uur wakker gemaakt voor een paar slokjes water. De tweede nacht elke 3 uur ofzo. Dan blijft het wat soepeler. had jij dat niet?
sullebulle schreef:Ik wil je inderdaad aanraden véél water te drinken!
Als je wakker bent 's nachts ook even wat drinken, ook al heb je geen pijn of dorst.
Dat hielp bij mij een stuk tegen de pijn. En dan kon ik tenminste ook redelijk praten.
Hoewel het nog wel de eerste dagen meer fluisteren en zacht praten was maarja.
wonderworst_ schreef:god als ik jullie verhalen zo lees mag ik mezelf dus heel gelukkig prijzen dat ik er amper last van heb gehad!ondanks dat ik al 16 was en mijn amandelen dus abnormaal groot waren, dus de wonden ook erg groot.. ik heb er echt geen last van gehad... toen ik op de uitslaapkamer lag ik gelijk met me moeder te praten, en zei gelijk dat het minder erg was als een echte ontsteking die ik altijd had! voor alle mensen die nog moeten sterkte!
wonderworst_ schreef:ik werd wakker met een heel bebloed kleedje naast meop de uitslaapkamer was me keel nog gaan bloeden en ik lag op me zei dus het bloed liep zo me mond uit, en de andere helft van het bloed had ik doorgeslikt ( en geloof me, daar word je pas misselijk van, en uiteindelijk spuug je dat uit, en dat stinkt een partij!!
![]()
)

en hoe heb je de pijnstilling nou genomen dan?
wonderworst_ schreef:gelukkig krijg je dan nu wel wat binnen zeg!en hoe heb je de pijnstilling nou genomen dan?
MickeyenVici schreef:Ik wilde ze eigenlijk ook nog eruit laten halen maar als ik dit zo lees.......
Brrr ik zie het nu al niet meer zitten als de pijn zolang blijft!

wonderworst_ schreef:Mickeyenvici als je meer dan 4 keer per jaar een echte keelontsteking hebt dan doe je er wel goed aan om ze weg te laten halen hoor!
Wat ik vroeger trouwens altijd zo erg vond, is dat ik dan een keelontsteking had en dan kon ik niet gapen! Dan sliep je slecht van de pijn en was je al onwijs moe en dan kon ik nooit gapen omdat dat te veel pijn deed

en had er ook echt geen zin in, had een frikandel in de blender gedaan maar dat was niet zo'n succes
maar wat ik voor het eerst kon eten waren knakworstjes in heeeeeeele dunne stukjes en een sateprikker als vork gebruiken, en gewoon heel veel drinken en niet teveel praten ookal denk je dat je je beter voelt
ivm die stofjes