Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_western schreef:Het liefst zou ik rond de 10/15 kilo af willen vallen.
Maar ben bang als ik op dieet ga, dat het derna net zo snel weer aan komt
Dus ik zie dat niet zo zitten. Vandaar ook gewoon gezonder leven.
Ook ben ik van plan om weer vaker met de hond te gaan lopen. Moet ik eerst wel een goed schoentje vinden voor zijn poot. Hij is vorig jaar volledig verlamd geweest in zijn achterpoten. En 1 poot wil soms nog niet helemaal mee werken waardoor het zijn poot openhaalt weer. En wil ook meer mountainbiken.
Alleen this makkelijker gezegd dan gedaan

)
SdaphneS schreef:love_western schreef:Het liefst zou ik rond de 10/15 kilo af willen vallen.
Maar ben bang als ik op dieet ga, dat het derna net zo snel weer aan komt
Dus ik zie dat niet zo zitten. Vandaar ook gewoon gezonder leven.
Ook ben ik van plan om weer vaker met de hond te gaan lopen. Moet ik eerst wel een goed schoentje vinden voor zijn poot. Hij is vorig jaar volledig verlamd geweest in zijn achterpoten. En 1 poot wil soms nog niet helemaal mee werken waardoor het zijn poot openhaalt weer. En wil ook meer mountainbiken.
Alleen this makkelijker gezegd dan gedaan
Uhm, ik zie in je profiel dat je zestien jaar oud bent. Je lichaam is nog bezig met groeien en je wilt 10 tot 15 kilo afvallen?
Lijkt me niet echt de bedoeling. Gezond leven kan natuurlijk wel, maar nu al bezig zijn met afvallen niet.
En mijn lichaam is helaas gestopt met groeien, is door een arts vastgesteld in het UMCG F_Orumster schreef:Ik hoef ook niet af te vallen. Ik dacht dat alleen in je OP te lezen.
Maar ik had last van een heftig schommelende suikerspiegel (slapjes voelen en willen eten), was futloos en moe. Ben nu fit.

Wendy schreef:En dat is wetenschappelijk aangetoond?
Er doen zoveel fabels de ronde over voeding (bijvoorbeeld dat je geraffineerde suiker nodig zou hebben, terwijl dit echt niet zo is) dat ik niet zomaar alles geloof.
In een zuur milieu ontstaan geen ziektes, dat is echt onzin.
ranna schreef:Wendy schreef:En dat is wetenschappelijk aangetoond?
Er doen zoveel fabels de ronde over voeding (bijvoorbeeld dat je geraffineerde suiker nodig zou hebben, terwijl dit echt niet zo is) dat ik niet zomaar alles geloof.
*zucht*
Dat al die knappe koppen jou niet gewoon gevraagd hebben. Zou 50+ jaar nutteloos onderzoek gescheeld hebben.
ranna schreef:Wendy schreef:En dat is wetenschappelijk aangetoond?
*zucht*
Dat al die knappe koppen jou niet gewoon gevraagd hebben. Zou 50+ jaar nutteloos onderzoek gescheeld hebben.