Zo hehe vanmorgen mocht ik het ziekenhuis verlaten iets later als gepland. Was namelijk nogal ziek geworden van de narcose. En hield tot gisteren niks binnen.
Ben volgens de artsen best wel een bikkel, dat ik heb door gelopen met mijn knie tot dinsdag. Gelukkig is de pees niet gescheurd. Waarvan de dachten dat die stuk was. Dat scheeld weer een hoop echter als die stuk was geweest en er verder niks stuk was ik na 1 operatie klaar.
Nu volgt er hoogst waarschjnlijk een 2e operatie om de voorste kruisband te herstellen. Het meeste pijn heb ik nu van de ongeveer 10cm lange wond recht over de knie heen. Maar met veel rust pijnstillers en oefenen hoop ik dat een 2e operatie niet nodig is.
Mocht die 2e operatie nodig zijn moet ik maar kijken of ik volledige narcose of een ruggenprik wil. Ik was nu zo beroerd. Heb van alles gehad via infuus (dipidolor, paracetamol, iets voor de misselijkheid en iets van ketofen of zo.) Daarnaast kreeg ik ook naproxen 250 mg. Nu ben ik thuis en ga het proberen met 4 maal 2 paracetamol.
Ik ga weer effe slapen, kan mij snachts geen houding geven met slapen dus slaap erg onrustig.
Doei doei
Bedankt voor de leuke reacties tot nu toe.