Citaat:"Ik wil die broek van vorig jaar weer passen."
soms is dit niet mogelijk ivbm prive omstandigheden kinderen, groeien enz.... en misschein is die broek wel heel lelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horzlover schreef:je kent de situatie van TS toch niet.......
Dilan1993 schreef:als het pas 2 maanden geleden is, kan ik me voorstellen dat je er nog erg mee zit hoor. Het allerergste gepest over mijn uiterlijk ligt nu 3 jaar achter me. Was in de 3e klas Havo. Daarna werd ik ook nog gepest, maar niet meer zo heel erg. Ben nu een jaar van school af, dus heb ik er geen last meer van, maar toch merk ik nu dat ik soms nog steeds onzeker ben over m'n uiterlijk.
Seleentj schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik ga met je meedoen! Ik ben zoo klaar met mijn lijf, ik dacht als je misschien uit de omgeving komt kunnen we samen wandelen/zwemmen .. Met zn 2e is het al minder eng als alleen!
phormicola schreef:Ik vind het trouwens echt top dat je wil afvallen zodat je je verzorgpaard niet in de weg zit! Zouden meer mensen moeten doen
sallandval schreef:Aangezien je 5 kilo zou willen afvallen en je streefgewicht 70 a 75 is schat ik dat je 80 a 85 kilo weegt. Bij 85 zou je inderdaad tegen (een beetje) overgewicht aanzitten. Bij 70 ga je neigen naar ondregewicht en dat is ook niet handig. Als je dan nog schrijft dat je zware botten hebt (veel 'Hollanders' hebben nogal een krachtige bouw) is 70 gewoon best dun.
Ter vergelijking, toen ik een BMI had van ongeveer 22 (65 kilo bij 1,73) gingen verschillende mensen me vragen of ik misschien anorexia had, en ik ben behoorlijk iel gebouwd (er zou bij mij pas bij 56 kilo sprake zijn van ondergewicht.
Ga je jezelf geen eetstoornis aanpraten door vervelende topics? Volgens mij ben je helemaal niet te dik, hooguit lang (waardoor je dus geen maatje 36 kúnt hebben).
En ik hèb een eetstoornis, dus die kan ik mezelf al niet meer aanpraten. Ik ben wel serieus te dik, heb daar best een reëel beeld van. Wil ook geen 36 hebben, maar wel 40 of zo.. Misschien als het lukt nog iets minder. Hhilde schreef:Seleentj schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik ga met je meedoen! Ik ben zoo klaar met mijn lijf, ik dacht als je misschien uit de omgeving komt kunnen we samen wandelen/zwemmen .. Met zn 2e is het al minder eng als alleen!
Wat lief! Nu zit ik nog anderhalve week in Wezep bij Zwolle, daarna in Apeldoorn. Jij woont vast aan de andere kant van het land?
Dordrecht haha!, we kunnen elkaar wel motiveren via pb ! 
En motiveren en praten via pb gaan we doen! Ga nu slapen, maar morgen pb'en we! Hhilde schreef:sallandval schreef:Aangezien je 5 kilo zou willen afvallen en je streefgewicht 70 a 75 is schat ik dat je 80 a 85 kilo weegt. Bij 85 zou je inderdaad tegen (een beetje) overgewicht aanzitten. Bij 70 ga je neigen naar ondregewicht en dat is ook niet handig. Als je dan nog schrijft dat je zware botten hebt (veel 'Hollanders' hebben nogal een krachtige bouw) is 70 gewoon best dun.
Ter vergelijking, toen ik een BMI had van ongeveer 22 (65 kilo bij 1,73) gingen verschillende mensen me vragen of ik misschien anorexia had, en ik ben behoorlijk iel gebouwd (er zou bij mij pas bij 56 kilo sprake zijn van ondergewicht.
Ga je jezelf geen eetstoornis aanpraten door vervelende topics? Volgens mij ben je helemaal niet te dik, hooguit lang (waardoor je dus geen maatje 36 kúnt hebben).
Eerst maar eens 5 kilo schreef ik, in totaal wel meerEn ik hèb een eetstoornis, dus die kan ik mezelf al niet meer aanpraten. Ik ben wel serieus te dik, heb daar best een reëel beeld van. Wil ook geen 36 hebben, maar wel 40 of zo.. Misschien als het lukt nog iets minder.
Ik heb ook een gestipte (eigen dan). 
Alwiene schreef:Wat een gaaaaaaaaaaf verzorgpaardIk heb ook een gestipte (eigen dan).
Je probleem herken ik, ik heb flink overgewicht, maar kan me 100x voornemen dat ik nu écht weer ga lijnen en dan na 2 uur denken 'ach ik neem dit dan ga ik morgen wel echt beginnen' en morgen is het natuurlijk precies hetzelfde. En als ik dan voor de spiegel sta en mezelf zie dan báál ik zo en dan weet ik héél zeker dat ik er nu echt mijn best voor ga doen omdat ik het echt echt echt wil, maar op de een of andere manier is die motivatie vaak zo ineens weer verdwenen.

Hhilde schreef:Ik wilde mijn eetstoornis er liever buiten laten. Het is niet dat ik niet kan afvallen met een eetstoornis..
Maar ik heb wel wat tips voor je die misschien handig kunnen zijn.

Hhilde schreef:Ik ben 184 cm lang. Lengte weegt ook wat dus ik stel me geen doel van 50 kilo oid. Ook heb ik altijd gezegd dat ik zware botten heb, maar moet nu stoppen met de smoesjes en gewoon afvallen! Mijn streefgewicht is 70 kilo, maar 75 is ook goed. Bij 70 zou ik op een BMI van ongeveer 20 zitten. Dat topic heb ik al eens geprobeerd, maar het lukt me niet goed daar mee te praten.