ik heb het ook al gelezen ja...maar bij diverse oogartsen en opticiens nagevraagd en hun beweren allemaal dat het je reinste onzin is... Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dan van mijn -14 af ga komen hoor...
Cyruss_
Geplaatst: 19-07-11 12:57
OMG -14?! Ik vind het al een hel met -3.50. Respect. Vraag me dan wel een beetje af hoe je dan je bril terug kan vinden? Daar ben ik al lang mee bezig zonder bril (of lenzen).
kamaron
Geplaatst: 19-07-11 17:26
ik heb me jaren geleden een paar lenzen laten implanteren.. (laseren ging niet door de sterkte dan hield ik een te dun hoornvliesje over) maare idd ik was regelmatig mijn bril kwijt en manlief vond het prachtig hem soms even ergens anders neer te leggen
angrywolf
Geplaatst: 20-07-11 00:42
Leuk is dat he om je bril kwijt te zijn. Heb zelf -10 en als soms mn bril kwijt ben dan denk ik elke keer dat ik mn bril op moet doen omdat ik niets zie en mn bril dan niet kan vinden maar dat kan dan helemaal niet omdat hij weg is en ik die vervloekte bril juist zoek! Voel me dan zo dom
Cyruss_
Geplaatst: 20-07-11 14:19
kamaron schreef:
ik heb me jaren geleden een paar lenzen laten implanteren..
Dat ken ik niet? Hoe zit dat precies? Leg uit, leg uit!
kamaron
Geplaatst: 21-07-11 09:07
Cyruss_ schreef:
kamaron schreef:
ik heb me jaren geleden een paar lenzen laten implanteren..
Dat ken ik niet? Hoe zit dat precies? Leg uit, leg uit!
een zgn lensimplanatatie ...dan brengen ze een lens in je oog aan net als bij een staaroperatie maar dan een corrigerende lens voor je sterkte